R
Raderad medlem 6459
Sv: Vad gör du fast du vet att det är fel?
Om det är något som gör mig irriterad är det lata hundägare som inte tar upp efter sina hundar. Man måste hela tiden passa sig för att inte trampa i skiten, och det är SÅ grymt irriterande när man kör barnvagn till exempel.
Märkligaste logiken någonsin ju . Vår grannes katt skiter i vår trädgård titt som tätt men jag kan inte riktigt se hur det ska motivera andra till att inte ta upp efter sina jyckar? Här tar ingen upp efter sin hund och det ser för JÄVLIGT ut längs med trottoarerna (PÅ trottoarerna). Om det känns roligare och helt okej bara för att katter skiter i folks trädgårdar? Nej, inte precis.Jag plockar oftast inte upp efter mina hundar, bara om det är klippt gräsmatta eller typ vid lekplats. Ingen kan någonsin övertala mig till att göra det så länge det är okej att låta katter gå lösa vind för våg.
Om det är något som gör mig irriterad är det lata hundägare som inte tar upp efter sina hundar. Man måste hela tiden passa sig för att inte trampa i skiten, och det är SÅ grymt irriterande när man kör barnvagn till exempel.