Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hjälp mig nu kära Buke. Jag blev hastigt bjuden till min vän (som jag känt i ca 2 år) som fyller 40. Hon ska ha sitt firande imorgon...
Svar
8
· Visningar
1 733
Senast: cambodia
·
Äldre Kolla vilken härlig film, jag blir glad bara av att titta på den. En hund och en elefant som är "bästa vänner"...
Svar
6
· Visningar
779
Senast: Mia_R
·
L
Äldre Tack för era fina råd om hur man beter sig i badhuset. Jag klarade mig från att fila fötterna och bete mig oanständigt :angel: Faktum...
Svar
12
· Visningar
1 393
Senast: Myzan87
·
Äldre Jag lovade i ett svagt ögonblick att jag skulle bjuda några bekanta på middag om ett par veckor, vilket kunde ha varit en bra idé om det...
2
Svar
31
· Visningar
3 927
Senast: Riley
·
Äldre Alltså allvarligt, vart kan man få tag i flytande algolja?? Jag hittar det verkligen ingenstans
Svar
3
· Visningar
1 266
Senast: Niyama
·
Äldre Tips på svensk butik där jag kan hitta det? Jag har kärat ner mig helt i den här jackan men skulle vilja hitta i svensk butik så jag...
Svar
3
· Visningar
3 086
Äldre Hej. Försöker hjälpa min mor med att hitta klänning att ha när vi ska på bröllop i juni, men det verkar vara helt omöjligt om man inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 781
Senast: Pepson2
·
Äldre En tid har jag hört folk säga att cola zero som inte innehåller socker eller kalorier är nyttigare än tex sockerfri apelsinjuice. Jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 512
Senast: ameo
·
Äldre Kan man tillsammans med sin chef sätta sig ner och skriva ett intyg på att man behöver sitt körkort i jobbet, ifall ärendet gällande...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 095
Senast: Brisa
·
L
Äldre Fick ju så bra tips om badhus så jag tänkte fråga om en annan grej... Jag behöver boktips, men jag har lite specialkrav.... - Inte...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 951
Senast: mandalaki
·
Äldre Vad planerar ni att köpa för några böcker i år?
2
Svar
28
· Visningar
1 787
Senast: Kilauea
·
Äldre Nu när sportlovet har börjat skulle det sitta fint med lite nya böcker att sticka under näsan på kvällarna :D Problemet är bara att jag...
Svar
2
· Visningar
614
Senast: Andromedae
·
Äldre Jag har en tunn ring på 18mm som sitter i en "midja" på mitt ringfinger. Nu har jag hittat en bredare ring (dubbelt så bred) som jag...
Svar
1
· Visningar
485
Senast: WBanna
·
Äldre För något år sedan var det en singer-songwriter som slog igenom stort över hela världen. Jag har hört att han var hemlös och fick in...
Svar
6
· Visningar
1 432
Senast: pepp
·
Äldre Vad kan man göra i Stockholm på en lördag? Landar med flyg 08:00 på morgonen och får checka in tidigast 15:00 på hotellet. Tanken är...
Svar
2
· Visningar
1 432
Senast: Idas
·
Äldre Har verkligen ändrat mig så sjukt mycket. Har innan tänkt mycket: "Vad jag gör spelar ingen roll, för det gör ändå ingen skillnad", men...
2
Svar
34
· Visningar
2 820
Äldre För över ett år sedan köpte jag mig en ny -för mig dyr- (beg) bil hos en väl inarbetad bilhandlare. Servicen hos dem har varit bra, så...
Svar
15
· Visningar
3 097
Senast: moiran
·
Äldre Ja det ska väl inte vara några problem..det är väl bara att höja avgiften för LO menar väl inte att staten ska skjuta till mer pengar...
Svar
0
· Visningar
440
Äldre I DN rapporteras om en polischef som parkerat i polisens garage och nu ska skatta för det. Hur räknas sånt? Anledningen till att...
2
Svar
27
· Visningar
4 528
Äldre Är det någon som rest dit nyligen och åkt med Stanstedt Express? Anledningen att jag frågar är att läser på deras hemsida och där finns...
Svar
9
· Visningar
1 485
Senast: BaconBob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama