Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre göra nu? Hon har ju fastnat med skägget i brevlådan när hon skrotade sina kärnkraftverk till förmån för rysk gas. ;) Gör väst nåt så...
Svar
4
· Visningar
474
Senast: Apollo 13
·
Äldre Fick idag reda på att min systerson tagit livet av sig. Hans pappa har en historia av (misslyckade) självmordsförsök, och nu sonen. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 215
Äldre ... ja nu räknar vi inte SD-s tomma stolar som sprider sig likt alzheimers rund om i Sverige, men skillnaden att SD fortfarande uppbär...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
5 803
Äldre Ja, jag är förmodligen världens segaste människa som inte vet det här ;) Men hur i h-e gör man för att byta skal på iphone?! De hårda...
Svar
10
· Visningar
823
Senast: cherie
·
Äldre I lördags var jag ned i en bikrasch en rejäl med mina barn. Alla klarade sig otroligt bra med bara benbrott hjärnskakning och så. Bilen...
Svar
18
· Visningar
1 910
Senast: Myzan87
·
Äldre Hej Allihop Min man (och även jag till en del) gillar att lyssna på Aviciis musik. Nu är han även sugen på att gå på hans konsert...
Svar
16
· Visningar
1 829
Senast: terrific
·
Äldre Har blivit sugen på att göra en varm smörgåstårta, har aldrig gjort en förut och googlade därför på lite recept men i princip alla...
Svar
13
· Visningar
2 137
Senast: Fille
·
Äldre I år vill jag inte semestra med sambon längre. Nu jobbar jag på att hitta ett eget boende och bli singel, men jag har börjat fundera på...
Svar
11
· Visningar
2 754
Senast: Angel
·
Äldre Vad behöver man för bil för att ta sig runt på Island? Krävs det en furhjulsdriven? Har tänkt åka från flygplatsen till Reykjavik...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: VLMF
·
Äldre http://www.expressen.se/nyheter/tva-frias-fran-valdtakt-mot-minderarig-flicka/ Jag borde läst domen innan jag diskuterar. Jag menar...
2
Svar
20
· Visningar
2 206
Äldre Jag har precis satt en kanelbulledeg att jäsa, men nu måste jag ge mig iväg och det dröjer några timmar innan jag kan ta hand om den...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: Trissa
·
R
Äldre För två år sen sålde jag min underbara V70 pga att min ekonomi blev sämre och jag behövde en mer ekonomisk bil. Dessutom kändes en V70...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 307
Senast: TomasN
·
Äldre För att göra en lång historia kort så är det så här: Jag har en granne som är omöjlig att ha att göra med och som anmäler mig och...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
18 643
Senast: gul_zebra
·
Äldre Vad sjutton har jag nu lyckats få för inställning på min systemkamera, den drar ut objektet på bilderna en halvgång till på bredden...
Svar
5
· Visningar
648
Senast: LillaMy84
·
Äldre Vi var ju ett gäng tidigare som höll på med billiga månaden. Är det någon som är sugen att hänga på såhär i dagarna kring löning. Jag...
Svar
0
· Visningar
481
L
Äldre I höstas anmälde jag att jag fått en livslång allvarlig sjukdom- till försäkringsbolaget där jag sen hela livet tillbaka har haft en...
Svar
8
· Visningar
1 264
Senast: Lithonit
·
Äldre På min facebook finns det vänner och kompisar, lite släktingar, nya och gamla arbetskamrater, "gamla" skolkamrater, någon mer lite ytlig...
Svar
16
· Visningar
3 547
Senast: Ozarc
·
Äldre Gah, har lite panik här. Jag har en hög med tvätt som måste tvättas till imorgon bitti. Men så är tvättmedlet slut :banghead: Och det är...
Svar
12
· Visningar
14 702
Senast: Gimlan
·
Äldre Jag har börjat fundera på att börja äta fettförbränningskapslar. Min tanke är att dessa ska hjälpa mig att; -Hålla uppe...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: golit
·
Äldre Ugandas president, Anders Borg och Pingstkyrkan? Igår blev det befattat med livstid fängelse att vara homosexuell, eller då...
Svar
1
· Visningar
557
Senast: golit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025