Sv: Sveriges mest misslyckade politker
verkar som om alla gollitar tappat målföret...bakhalt?
verkar som om alla gollitar tappat målföret...bakhalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grundfelet ligger nog mer i att föräldrarna inte puschar barnen, Man är inte medveten om utbildningens framtida betydelse för barnen.
märkligt att det alltid är människor över 30 och föräldrar som hävdar detta.
Det känns trevligare att kritisera politiska sakfrågor än att bara gå på personer.
För det är väl politisk inriktning vi skall välja till hösten? Eller är det bara kompetensen hos olika personer som är viktig?
Fascinerande och konspiratoriskt att du talar om kor när du talar om Centerpolitik?
Centerpartiet har gjort en hel del för det du kallar för "kärntrupperna" - om med det menar människor utan för storstadregionerna?
Bidragen till enskilda vägar har höjts.
En stor satsning på infrastruktur både i form av bredbandspengar och pengar till järnvägsunderhållet.
Högre klimatambitioner
Det finns en hel del att välja bland.
Om man nu inte bestämt sig för att lägga sig på nivån jag mötte för länge sedan när jag var ute i skolor och pratade. När "balla killar" satt längst bak i rummet och bräkte som får för att överrösta mig...
Trodde Golit var vuxen.
Nedläggning av lokala kontor Försäkringskassan 100 st.
http://hd.se/skane/2011/03/03/forsakringskassan-lagger-ner/
Butiksdöden
http://hd.se/skane/2011/03/03/forsakringskassan-lagger-ner/
Nya myndigheter läggs i Stockholm
Om vi bortser från förvaltningsrätterna blir statistiken ännu tydligare – hela tre av fyra nya myndigheter som skapats efter 2006 har förlagts till Stockholm.
http://rod.se/stockholm-samlar-på-sig-allt-fler-myndigheter
Och det är Centerpartiets fel? Inte marknadskrafter, samhällsutveckling eller de andra partierna som har runt 95% av rösterna?
Marknadskrafterna har väldigt lite att göra med var nya statliga myndigheter placeras, däremot regeringen.
Jag har fortfarande svårt att se varför detta är just Centerpartiets fel?
Allt förhandlas i en regering bestående av flera partier. C misslyckas allt emellanåt. Precis som M misslyckas med att köra över C emellanåt.
Bara för att DU 100ggr skriver att Björklund förstört skolan innebär inte att det är sant.
Marknadskrafterna har väldigt lite att göra med var nya statliga myndigheter placeras, däremot regeringen.
Bara för att DU 100ggr skriver att Björklund förstört skolan innebär inte att det är sant.
Och det är Centerpartiets fel? Inte marknadskrafter, samhällsutveckling eller de andra partierna som har runt 95% av rösterna?
Ja för allt var ju frid och fröjd i skolan när Björklund tillträdde. Eller?
Sen har inte Björklund lyckats vända skutan och det kan han kanske lastas för.
Marknadskrafterna är intressant för att inget parti hyllar dem så intensivt som Timbros Centern.
Nu tappade du mig. Vad har timbro med Centerpartiet att göra?
/tanten - centerpolitiker
Nu tappade du mig. Vad har timbro med Centerpartiet att göra?
/tanten - centerpolitiker