Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre I december råkade jag betala feb-hyra, detta fick jag och min sambo veta när det kom inkasso på jan-hyra. Jag trodde sen att jag...
Svar
12
· Visningar
2 179
Senast: Philosophia
·
Äldre I nästan varje blaska är det olika test på semlor. Hur i allsindar ska en semla se ut och smaka för att den ska uppfylla just semla...
Svar
12
· Visningar
1 108
Senast: hastflicka
·
Äldre Ni är många som varit så underbara, tålmodiga, stöttande och omtänksamma under mitt helvetes år 2013 <3 Efter brännskador, 4...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 630
Äldre Har både hört och läst om folk som finns på googlemaps utan att dom vetat om det, nu sökte jag på vår adress och då finns båda mina...
Svar
11
· Visningar
1 225
Senast: sweep
·
Äldre Måste jag registrera företag för att hålla en eller ett par danskurser? Beror det på inkomst och hur gör jag isåfall? :o
Svar
4
· Visningar
732
Senast: tanten
·
Äldre Har ni hört det ordet? Jag hade inte gjort det faktiskt även om jag så klart känt till hur allt hänger samman i naturen och så vidare...
Svar
5
· Visningar
1 248
Senast: Myelin
·
Äldre Dum och stressad som jag var så lägger jag i viktiga papper i ett kuvert och köper ett frimärke och skickar iväg. Utan avsändare och...
Svar
10
· Visningar
3 239
Senast: Smurfoff
·
Äldre Jag är nogran med att köpa svenskt kött å kyckling men började fundera häromveckan. Fisk vad ska man köpa där egentligen?
6 7 8
Svar
154
· Visningar
9 267
Senast: Migo
·
Äldre Någon som har några tips? Åt en gång en typ kycklinggratäng med ris, kyckling och filadelfiaost och den var :d Meeen min vän som...
Svar
0
· Visningar
475
Äldre Ja.. suck, oteknisk som en gnu är jag. Jag kan inte ringa med min telefon, har gjort nåt strul med den. När jag vill ringa eller smsa...
Svar
4
· Visningar
26 207
Äldre Igår mosade jag min samsung galaxy s4 i en bildörr :( Har allrisk (drulle) på hemförsäkringen men det såg snålt ut tycker jag :( Dom...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: Lycanthrope
·
Äldre Jag ska om någon vecka besöka en vän i Sunne, Värmland. Efter besöket har jag några dygn lediga innan jag måste bege mig hem till...
Svar
9
· Visningar
1 046
Äldre Allvetande buke, är det någon här som har koll på om det finns ekologisk kvarg?
2 3
Svar
42
· Visningar
4 268
Senast: Sharpless
·
Äldre peak performance parks till dam hur är de i storlekarna?
Svar
11
· Visningar
12 584
Senast: Calazirya
·
Äldre Tycker det är lika bra att starta tråden direkt så har vi nästan en vecka på oss att nysta i detta :D På lördag är det alltså dags...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 044
Äldre Mitt i skogen, långt från bebyggelse, hittade jag idag ett betongrör eller kanske snarare en betongring. Den var placerad på samma sätt...
Svar
11
· Visningar
1 455
Äldre Har tänkt baka "Blondies", dvs Brownies fast med vit choklad. Det ska vara 1 tesked vaniljextrakt i men det fanns ju såklart inte på...
Svar
10
· Visningar
4 222
Senast: honung
·
Äldre Jag har gjort bort mig och behöver hjälp :banghead: För 6 tim sedan ställde jag in en gjutjärnsgyta i ugnen,sen fyllde jag den med kött...
Svar
11
· Visningar
1 996
Senast: dobbis
·
Äldre Ibland när man läser "bostad sökes"-annonser kan det stå "referenser finns" i annonsen. Vilka referenser är detta? Alltså vilka...
Svar
8
· Visningar
4 414
Senast: As_Vegas
·
Äldre Sitter och planerar en liten tripp till London med mannen min. Var vill man bo om man ska ha nära till "allt"? Eller finns det...
Svar
2
· Visningar
563
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025