För er alla underbara som orkade med mig förra året <3

Sv: För er alla underbara som orkade med mig förra året <3

Du vet man måste pussa många grodor innan man hittar en prins ;)

Det låter jättehärligt, bara njut! :)

Jodå, nu mår jag i stort sett bra igen.

Gud vad glad jag blir för din skull :love: är det någon som är värd att hitta en så underbar kille/man så är det du. Hoppas att hans barn blir friskt så att ni kan träffas i helgen också :D

åååh, va härligt att läsa!! Detta är du såååå värd! :)

Fyttirackarn's va underbart :love: ...det är du såååå värd sååå mycket

Kramkramkram :love:

Du vet man måste pussa många grodor innan man hittar en prins ;)

Det låter jättehärligt, bara njut! :)

Tack fina ni :D

Ni är alldeles underbara och man blir lika glad varje ni skriver! :)

Jodå, nu mår jag i stort sett bra igen.

Gud vad glad jag blir för din skull :love: är det någon som är värd att hitta en så underbar kille/man så är det du. Hoppas att hans barn blir friskt så att ni kan träffas i helgen också :D

Vad skönt att du mår bättre! :)

Tack underbara du :love: Och det verkar som att barnet mår bättre för dom kommer hit ikväll :nailbiting::eek: <---- så känner jag! Blir ju första gången jag träffar barnet och då ska dom komma och bo hos mig ett par dagar!

Men verkar som att jag får umgås med dom iallafall, för jag lär sjukskriva mig. Min rygg ballade ur imorse, högg till flera ggr så smärtan strålade ända ner i knät, gör ont i hela benet när jag går och högerbenet känns svagt :(

Men va jobbigt att kroppen strejkar! Men då har du mer tid med mannen och barnet iaf :) Hoppas det går bra! Försöka slappna av så gott det går, så blir det säkert strålande!

hur gammal är hen?

Ja.. men alltid ska det vara något ;)

Barnet blir 4 i år, vilket jag är mycket tacksam över. Känns som att det är lättare med "små" barn än om det vart en tonåring :p

Galet nervös, mer nervös än när jag skulle träffa hans far. :p
Dock så har jag hittills i mitt liv inte träffat något barn jag inte kommer överens med, barn och jag brukar funka bättre än vuxna och jag :D

nej det förstår jag verkligen, mindre barn brukar ju vara enklare att "vinna" ;)

Nu har dom åkt hem, helgen har vart jätte mysig! Igår åkte vi till en av mina vänner som har hästar, grisar + kultingar, getter+bebisar, katter, massa kaniner, hönor och hundar(värsta djurparken) och det var väldigt uppskattat! Barnet följde mig överallt och ville jag skulle bära med henne till alla djuren, kom och satte sig i mitt knä när vi fikade både där och sedan hos min syster. Följt med mig upp på morgonen när pappa fortfarande sover och så har vi myst ner oss i soffan och kollat på film. Avslutade med att ge mig en kram när dom skulle åka hem :love:

Dock är han ganska svår att läsa av tillsammans med sitt barn, för vi var verkligen bara vänner när hon var i närheten, förutom att vi sov alla tre i min säng(ganska trångt :p) Men barnet är väldigt viktigt för honom, viktigare än vanligt pga väldigt väldigt tragiska orsaker, så jag kan förstå att han är försiktig. Får helt enkelt fokusera på att han faktiskt tog med sig barnet hit till mig och att han inte hade gjort det om han inte vart seriös :)

Det enda som skrämmer mig är att pga dom där väldigt tragiska orsakerna så har han sagt flera ggr, även i natt, att han vart nära på att klippa därnere flera ggr för att han inte velat ha fler barn någonsin. Han har ju sagt till mig att han vill det nu, men frågan är om han verkligen kommer vilja det och kommer bli redo för det igen.

Som du säger, han tog med sin dotter till dig. Han ville umgås med dig samtidigt som han har dottern. Han kommer nog visa dig kärlek när hon är där.
Vad händer om du skulle ge honom en puss, visa själv att det är ok trots att dottern är där?

Nä det ville han inte, han sa själv att han inte ville att hon skulle se. Men jag är inte så orolig över det, att han kanske inte vill ha fler barn är ett större problem, han vet ju dock att jag vill.

Sånt där med barn kan alltid ändras.

Jag har alltid varit en sån som inte tyckt om barn. Tycker väl egentligen inte om barn nu heller. Men sen ett par år tillbaka vill jag ha egna.

Jag vet att det kan ändras, men jag vet också att för mig kommer det inte ändras. Jag vill ha egna barn, vilket gör att jag blir tveksam när han säger att han inte vill. För jag förstår honom verkligen varför han inte vill, inget konstigt alls, men jag vill ju.

en sån härlig helg ni verkar ha haft :)

Men jobbigt att han säger att han vill ha barn. Får hoppas att det tragiska som hänt kan vägas upp av er relation med tiden, och att han kan bearbeta det och komma fram till att han med vill ha fler barn :)

Min sambo ville inte heller att hans barn skulle se att vi kramades eller pussades i början. Han ville inte att mina barn skulle se det heller. Vissa vill inte det helt enkelt så det behöver du nog inte bry dig så mycket om. Det kan ju ändras med tiden. Gläds åt att du charmade henne istället :) Däremot så tycker jag att ni ska ha en seriös diskussion om barn. Som du skriver så vet du ju vad du vill och jag förstår om du tvekar på en relation där han inte vet om han vill eller inte vill ha fler barn.

Härligt att ni har haft en trevlig helg iallafall :)

en sån härlig helg ni verkar ha haft :)

Men jobbigt att han säger att han vill ha barn. Får hoppas att det tragiska som hänt kan vägas upp av er relation med tiden, och att han kan bearbeta det och komma fram till att han med vill ha fler barn :)

Min sambo ville inte heller att hans barn skulle se att vi kramades eller pussades i början. Han ville inte att mina barn skulle se det heller. Vissa vill inte det helt enkelt så det behöver du nog inte bry dig så mycket om. Det kan ju ändras med tiden. Gläds åt att du charmade henne istället :) Däremot så tycker jag att ni ska ha en seriös diskussion om barn. Som du skriver så vet du ju vad du vill och jag förstår om du tvekar på en relation där han inte vet om han vill eller inte vill ha fler barn.

Härligt att ni har haft en trevlig helg iallafall :)

Ja vi hade det tokmysigt och idag kom jag hem efter att ha varit där sen i tisdags. Jag tycker iallafall att det funkar jättebra med ungen, hon hämtar mig för att leka, låter mig göra i ordning henne för natten, kryper ner under mitt täcke när hon kommer till oss på natten. Och i natt kunde hon inte sova och då följde hon med mig ner så vi myste i soffan tills hon somnade på morgonkvisten :love:

Och ja det är nog säkert inget konstigt med att han är försiktig med att visa något för dottern, han pussar och kramar mig iallafall hejdå när hon ser.

Det där med barn är verkligen jätte klurigt. För ibland kommer det kommentarer som " så kommer det bli med mina andra barn också", så jag låter nog den diskussionen vila lite just nu och hoppas på att han kommer våga vilja. :)

Däremot så är det annat strul, som jag håller på att bli tokig på och jag vet inte riktigt vart jag har honom.

Varför finns det ingen stödlinje man kan ringa när man behöver prata av sig? :p

Berätta här så kan vi säkert lugna dig :)

Det är så jäkla krångligt så vet inte om jag kan få ner det i skrift på vettigt vis :p

Men killen (D) har en kvinnlig vän(B). Dom två har varit jätte bra vänner och B har stöttat och funnits där för honom, jag hade lite svårt att acceptera B först för att D pratade mer med henne än med mig. Men det fick jag ju släppa, dom har känt varandra längre, så mitt huvud och nojjor fick faktiskt backa.

Dock eskalerade problemet här i veckan när B började snacka skit om mig till D(hon har aldrig träffat mig, pratat med mig eller vet direkt något om mig). Jag vet inte vad B skrev, enda infon jag fick var att hon snackade skit om mig. Det här mezzade dom om HELA kvällen, hans satt som klistrad vid telefonen i ett par timmar och bara skrev. Enda han sa var att han inte accepterade att B snackade skit om någon hon inte kände och som han tycker om, att B var störd och måste ha något fel i huvudet. D har inte sagt något mer om vad det är som diskuteras och när jag frågat varför han fortsätter får jag bara svaret att han blir irriterad och sur på B.

I mitt huvud så snurrar det ju bara att B är tokigt svartsjuk och vill ha D för sig själv, men B har pojkvän. Kan dock inte se någon annan förklaring till varför B skulle bete sig så?? Och jag undrar om det är något D döljer?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 665
Senast: Lhas
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 654
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 877
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.