Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Palmolja är verkligen ett skit. Både för kroppen att äta och för miljön att framställa. Så hur skall man undvika den? Den finns ju...
2
Svar
28
· Visningar
6 350
Senast: honung
·
Äldre Sitter på jobbet och kollar lite på paralympics och helvete vad imponerad jag blir! Vilka stjärnor! Men en tanke som slog mig är hur...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Zaga
·
Äldre Om en månad lyfter planet mot New York :D Har aldrig varit där tidigare, kommer stanna från fredag till fredag. En kväll är vikt åt...
Svar
19
· Visningar
1 330
Senast: fryckan
·
Äldre De flesta länderna inom EU har idag starkt växande vargbestånd, tom. Danmark har idag varg inom sina gränser. Positivt? Javisst...
Svar
7
· Visningar
1 267
Äldre Jag funderar på att åka iväg någonstans i december, mellan jul och nyår eller möjligtvis veckan efter nyår. Var i Europa...
Svar
5
· Visningar
872
Senast: Anna
·
Äldre Någon mer än jag som följer det? :D Färgar man håret blont på den långhåriga killen har man Legolas :D
Svar
11
· Visningar
1 331
Äldre Bukereseguider häråt! :D I maj åker jag på träningsresa och ska spendera en vecka på Lošinj i Kroatien med att sporta och svettas. MEN...
Svar
2
· Visningar
1 355
Äldre På fyllan och villan så har en resa till Thailand bokats, närmare bestämt Koh Samui. Den 22/3 bär det av, med hemfärd 6/4. Jag är...
Svar
5
· Visningar
788
Senast: oxo
·
Äldre Snälla bukare, hjälp mig identifiera en låt som jag inte hittar! Låten är något år gammal, ungefär, en kille sjunger till akustisk...
2
Svar
29
· Visningar
2 809
Senast: fejko
·
Äldre Min mamma var i Malmö för några helger sedan i jakt på henna som alltid brukar finnas i en eller annan form i invandrarbutiker (allt...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Sassy
·
Äldre Snabb fråga. Kan man skriva kickin' Asses? AAlltså det korrekt att böja kickin' ass ?
Svar
8
· Visningar
1 109
Senast: _FiA_
·
Äldre Vi har senaste tiden haft allt för mycket med försäkringsbolag att göra... En ok kontakt (Fast efter att jag tappat humöret) En riktigt...
2
Svar
39
· Visningar
3 115
Senast: ia_
·
Äldre Någon som provat det? Vilken har ni? Bra eller dåligt? Funderar på att testa en sådan, inne på Linas matkasse men stör mig på...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Zaga
·
Äldre Om man inte har kompass hemma, finns det något annat sätt att ta reda på väderstrecken? Jag vet på ett ungefär men besökande kusinbarn...
Svar
16
· Visningar
5 324
Senast: Jeffery
·
Äldre Tänkte att vi på Ungdom kanske kunde starta vår egna "vad läser du"-tråd? Om det redan finns så kanske någon vänlig själ kan länka till...
Svar
11
· Visningar
877
Senast: Vira
·
Äldre Så har det då hänt igen. Greenpeace, förlåt, jag menar Greenpiss, har gjort ytterligare ett olagligt intrång på ett svenskt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 259
Senast: Dalakhay
·
Äldre Jag har hastigt och lustigt blivit med ångkokare, då min flatmates mamma inte ville ha sin längre och dumpade den här. Då det är en...
Svar
3
· Visningar
588
Senast: Con
·
Äldre eller ffa sportbh. Spelar ingen roll att de är nytvättade, luktar ända unket. Hur gör jag för att få dem fräscha igen?
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: gunhild
·
Äldre Jag försöker alltid hålla mig till fartbegränsningen, men ligger man i 50 på 50-väg och 70 på 70-väg blir man ju betraktad som vägsnigel...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 022
Äldre Köpte en sak till hästarna. När det kom fram ser jag att där är skador på större delen av saken. Kontaktar säljaren och det är inga...
Svar
11
· Visningar
1 348

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar