Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vilka kollar på den? :D
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: Emtherlia
·
Äldre När ställer man om klockan? Framåt eller bakåt?:p
Svar
4
· Visningar
599
Senast: Rouge
·
Äldre Svar. Hur svårt som helst! Jag kan inte. Det misslyckas jämt. Jag har testat olika recept, använt två olika järn men med samma...
Svar
17
· Visningar
11 035
Senast: ch791022
·
Äldre Om två veckor fyller lilla mamsen 50 år! :) Jag har hittat ett underbart halsband i silver som jag tänkte gravera någonting på och ge...
Svar
13
· Visningar
2 764
Äldre Vad kallas sådana här? "There once was a maiden from stoneberry hollow, she didnt talk much but boy she could swallow" Sådana...
Svar
3
· Visningar
489
Senast: Poisonous
·
Äldre När man kollar bioreklamen i tidningarna så ger man filmerna typ 5 getingar, 4 torn, 6 solar, 4 plus 5 ormar, 6 stolar, 4 soffor, 5...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Nebraska
·
Äldre Jag bor på landet, min sista buss från stan och hela vägen hem går 16:50 :arghh:. Varje gång jag vill hitta på något med mina vänner...
Svar
9
· Visningar
1 481
Senast: skogaliten
·
Äldre Vi ska iväg på en resa. Ner till Tyskland och mannen fick välja boende. Bila ner och ta hotell. Eller hyra husbil. Han valde ju då...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
11 815
Senast: cewe
·
Äldre Jag är väldigt ovan att sminka mig, men har börjat tycka att det är kul! Jag undrar ett par saker, och det är om det är nödvändigt med...
2
Svar
20
· Visningar
3 479
Senast: Apollo 13
·
Äldre Är det någon som vet hur det går till med ett kontaktförbud? Ffa när det gäller en gemensam arbetsplats? Och på ett arbetsplats där man...
Svar
12
· Visningar
2 273
Senast: Aliil
·
Äldre Jag håller på att rensa för fullt här hemma och tänkte dra till nån loppis och kanske få in lite stålar. Men hur hittar man vars det...
Svar
8
· Visningar
1 131
Senast: Zindra
·
Äldre Jag har avverkat ovanligt många hörlurar (in ear) på sistone, det är alltid den vänstra som blir stum :mad: finns det nått sätt att fixa...
Svar
5
· Visningar
730
Senast: Feua
·
Äldre Hur reser man pa SL numera? Jag har ett kort med 300+ kronor som koptes av Maken i January. Han har bara rest pa det en gang och har...
2
Svar
23
· Visningar
6 247
Äldre Hjälp! På spisen står en blomkålssoppa som fått en läskig bitter kålsmak. Kan jag rädda den på något sätt? Någon som vet ett bra knep?
Svar
11
· Visningar
8 264
Senast: majola
·
Äldre Javisst, på lördag är det då äntligen dags för den stora finalen i melodifestivalen 2014! :banana::banana::banana: Vi kan nog...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
12 257
Senast: Ulrika
·
Äldre Vi skall till banken för att höra om vi kan få lån till hus och vad som krävs. Behöver vi ha med några papper? Har ett hus vi ev skall...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Gabbi
·
Äldre Vet någon hur det kan bli så att man står som inloggad/inloggad flera gånger vissa nätter, mest helger, utan att man är där utan ligger...
Svar
11
· Visningar
13 415
Senast: tott
·
Äldre Har ni några egna knep för att få till den perfekta pizzan? Gjorde för några veckor sen kebabpizza som blev vansinnigt god, men har...
2
Svar
25
· Visningar
3 362
Senast: Manji
·
Äldre Jag håller på att bråka med min kylare på min gamla volvo. I teorin är det hela mycket enkelt, i verkligen är vi inne på åttonde ronden...
2
Svar
21
· Visningar
2 008
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Vad finns det för hästböcker och författare av hästböcker nu för tiden? Både för barn och vuxna? (Skönlitteratur inte fakta). Finns...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama