Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag drömmer lite om att sticka iväg på egen hand i sommar och besöka fina platser, trots att jag inte tror att jag vågar, men vad vet...
2
Svar
21
· Visningar
3 492
Senast: Luff
·
Äldre Hej nu har det hänt en av de värsta som får hända. En vän till mig har dött. Dog natt av cancer i levern . Finns inga ord att säga vad...
Svar
7
· Visningar
1 300
Senast: annie_cool
·
Äldre Nu är jag så fruktansvärt less på snö och kyla så nu vill jag flytta! Har ni några förslag? Jag har några önskemål. *Helt ok system...
2
Svar
23
· Visningar
2 406
Äldre Hej. Vi ska åka utomlands för första gången någonsin. Så då slår vi till med Island som verkar helt underbart:) Vad har man i...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: Yukionna
·
Äldre Så tänkte jag passa på med en dum fråga....hur uttalar man Bukefalos :o
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 305
Senast: mandalaki
·
Äldre Flera har säkert läst mina tidigare trådar hur hopplöst mitt liv har varit.. Men nu har jag fått en anställning på 75 % till september...
2
Svar
21
· Visningar
2 507
Senast: nexxa
·
Äldre :p Fler nattugglor här? Vad gör ni ikväll (natt :p) ? Själv sitter jag och spelar men ska väl sova snart
Svar
14
· Visningar
744
Senast: Riley
·
Äldre Jag har försökt googla men har liksom ingen koll på vad jag ska googla på.. någon här kanske vet? Mammas bil har ett icke fungerande...
Svar
18
· Visningar
4 360
Senast: Jeffery
·
Äldre Surfar runt och kikar på flygbiljetter till Asien i sommar, för att utröna om vi har råd med några veckors "billighetssemester" med...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: Gabbi
·
Äldre Jag har alltid fått höra att om man äger hus får man tillbaka mycket på skatten. Varför minns jag inte. Men det kanske ni bukefalister...
Svar
17
· Visningar
3 646
Senast: Boj
·
Äldre Hej på er! Här kommer en gammal användare in o säger hej :) Har inte varit inne här på flera år. Vilka "gamlingar" är kvar o är det...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 017
Senast: Gammeln
·
Äldre Varför gör ni selfies och hur många gör ni per dag? Varför är det så viktigt att göra en selfies om tex "nu går jag och handlar mjölk"...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 654
Senast: Gammeln
·
Äldre Sambon fyller jämnt i oktober och jag funderar på att bjuda honom på en resa. Tillsammans med mig och barnen (1 resp 3,5 år) då. Men...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Idas
·
Äldre Jag känner att jag måste få skriva av mig mina innersta tankar och funderingar. Sen skulle jag bli väldigt tacksam om någon kanske vill...
Svar
7
· Visningar
1 188
Senast: Blueberry
·
Äldre Fick ett samtal från ett saneringsbolag som ville komma och sanera min lägenhet och att jag hade fått detta gratis av min granne. Dom...
Svar
4
· Visningar
2 447
Senast: TinyWiny
·
Äldre Det är sällan man hör Gotländsk sommarnatt sjungen, men när man gör det finns det ett ord som förbryllar, nämligen "hasselvasst"...
Svar
7
· Visningar
1 351
Senast: Butros
·
Äldre Nu så, ska hon som duschar i en hink i Afrika ta med sin kära mor till Paris, och då har jag fått för mig att nu ska det f-n vara...
Svar
19
· Visningar
1 934
Senast: mamman
·
Äldre Obs det är inte min bil och inte jag som lånat den har bara hamnat ikläm mellan A och B där bägge tycker de har rätt och jag vet...
2
Svar
37
· Visningar
5 245
Senast: Jaahl
·
Äldre Jag ska, till ett event, baka kring 100 kakor och 100 bullar. Bullarna fraktas i påsar men kakorna är mjuka och kommer ha lite...
Svar
10
· Visningar
2 904
Senast: voltis
·
Äldre Hur medvetna är ni om köttets ursprung? Undviker ni att tänka på det? Anledningen till frågan är att jag märkt att många köttätare i...
2
Svar
31
· Visningar
2 476
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar