Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det där är ju ingen selfie, den där har ju någon annan tagit.
kl
Så här ska selfies se ut för att någon överhuvudtaget utöver motivet ska upps(katt)a dem, och här finns verkligen underlag för att som någon ovan sa, se selfies som "en kul grej";
http://www.sadanduseless.com/2014/01/cats-taking-selfies/
Ok selfies på djur kan jag tycka är kul ................men på människor....löjligt tramsigt baraDETTA 'r en selfie
Ok selfies på djur kan jag tycka är kul ................men på människor....löjligt tramsigt bara
Är det en råtta som håller på att krypa upp på hans mage
kl*
Selfies finns för att vi människor behöver bekräftelse, och vi ser till att få den på olika sätt. Vissa genom att försöka hävda sin intelligens på internetforum och vissa genom att vissa sina snygga ansikten på sociala nätverk.
Det man inte förstått om man lägger ut FÖR många bilder på sig själv är att andra kan tro att man
1. Tycker att man själv ser bra ut på bilderna (HERREGUD vad pinsamt)
2. Vill att någon ska kommentera att man är fin (HERREGUD ännu mer pinsamt)
3. Inte har förstått att det bara skriker BEKRÄFTELSE när man lägger ut en bild på sig själv (HÄRRÄGUU MEST PINSAMT).
Man ska nämligen vara smart och "classy" med sitt bekräftelsesökande. Det ska helst inte märkas, utan göras lite dolt och i skymundan gärna genom att påpeka att man minsann är beyond allt vad trash-svenssons pysslar med. Man vill att andra ska vara på det klara med att man är mer intelligent, intellektuell, kultiverad och mogen. Det är viktigt för ens självaktning.
(Jag tycker man får låta bli att lägga upp bilder på sig själv hur mycket man vill, men jag stör mig på att det läggs någon värdering i att göra det eller inte. Som om det vore något slags statement. )
Det värsta i den vägen jag varit med om var när vi skulle evakuera ett tåg en jul.
Och ett par bredvid mig måste ta ett kort var trettionde sekund och uppdatera sin status på fb.
Mitt i kaoset liksom
Bra att titta på, ang selfies:
http://unlooker.com/selfie/