Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska jobba imorgon och måste gå upp 05.20 men eftersom vi ställer om till sommartid och jag absolut inte får komma för sent undrar...
Svar
18
· Visningar
9 463
Senast: corzette
·
Äldre Jag och pojkvännen är sugen på att dra en resa till sommaren (om jag lyckas skramla ihop pengar) Vi var i Peniche i Portugal 2013 i...
2
Svar
20
· Visningar
1 774
Senast: pepp
·
Äldre Hjälp. Är på jakt efter ett draperi jag ska dela av sovrummet i. Men behöver ett draperi som är över 90 cm i bredd. snarare runt 100-120...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: GotAsecret
·
Äldre Vilket parti ska ni rösta på när det blir val igen? Varför? Vad anser ni är bra med just det partiet, så ni väljer att rösta på...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
13 631
Senast: No1
·
Äldre Någon som vet om "alla" stenskott går att laga eller om det finns nån begränsning vad gäller storlek? Vi har ett REJÄLT stenskott och...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Badger
·
Äldre Nu kommer ni säkert fnissa åt min okunskap, men det bjuder jag på. Jag skulle vilja kunna köra min tvättmaskin och torktumlare...
Svar
13
· Visningar
2 531
Äldre Jag har kommit in i en mörk period.Och då innebär det som att jag inte orkar göra saker saknar vilja och är supertrött.Går knappt ut om...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag kommer beställa fler målningar på canvas framöver, till kunder. Men var gör de detta bäst? Och kanske inte allt för dyrt. Jag...
Svar
2
· Visningar
822
  • Låst
Äldre Alltså vad har kategorin gnägg tagit vägen?
Svar
2
· Visningar
622
Senast: abc
·
Äldre Igår stod brandvarnaren och gick för fullt när vi kom hem. Tack och lov utan att det brann den här gången:crazy: Våra fyra katter var...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: Apollo 13
·
Äldre ...för att mobilen distraherar er; sök på unicef tap project och var med! Perfekt sätt att undvika mobilen medan man pluggar/jobbar, vem...
Svar
7
· Visningar
1 217
Senast: Fia
·
Äldre På olika konton, hur funkar det? Har försökt läsa på både swish egna sida och på banken, men jag fattar inte:o Jag har alltså två...
Svar
16
· Visningar
1 459
Senast: martha
·
Äldre http://www.normaldemokraterna.se/ :D Jag älskar intressanta sätt att lobba för politiska frågor - och detta är ett av de...
Svar
15
· Visningar
1 279
Senast: Borttaget konto
·
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Hedinn
·
Äldre Jag hamnade i en situation idag som gjorde mig så himla arg, och eftersom detta händer lite då och då så hade det kanske varit bra om...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 356
Äldre Har provat en Casall x400 och den tycker jag som nybörjare är bra. Men har nu fått ett erbjudande om att köpa en Casall XT 12. Har ni...
Svar
0
· Visningar
965
Senast: abc
·
Äldre Jag och en vän har författat en motion som ska in till ett årsmöte, där det ska vara föreningen tillhanda skriftlig senast 30 dagar före...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: ameo
·
Äldre Hade en diskussion på buss om det här med hen. Eller rättare sagt vad man säger om vänner i det nya könsneutrala samhället...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 470
Senast: Hoppelhase
·
Äldre Det börjar bli hög tid för oss att boka bröllopsresan nu (gifte oss i höstas men det fanns inget roligt då) eftersom vi tänkte åka i maj...
Svar
19
· Visningar
1 386
Senast: Kakis
·
Äldre Jag hör egentligen till ÄU, men provar här istället eftersom jag rent kallt räknar med att erfarenheten och kunskapen är större ;) Jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 537
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar