Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag var idag på ett besök på en skola där ett par personer med någon form av förståndshandikapp arbetade. Av någon anledning drog just...
Svar
8
· Visningar
1 940
Senast: Elina8
·
Äldre Jag beställde ett paket från USA och har fått hem en avi för importmoms från FedEx - men jag har inte fått mitt paket! Hittar ingen...
Svar
11
· Visningar
1 875
Senast: dpmatte
·
Äldre Tänkte se Friends with benefits ikväll på tv i brist på bättre saker att se men kom att tänka på en scen( ja hela filmen lät inte som en...
Svar
10
· Visningar
1 194
Senast: _FiA_
·
Äldre Om jag vill ha linser i en gryta, tex korvstroganoff, hur gör jag då? Måste jag koka dom först? Eller kan jag låta dom puttra med i...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: sofia77
·
Äldre Om mindre än två veckor reser jag till Kina! Jag råkar då ha två små nätta mellanlandningar på 13h i Berlin respektive 15h i Abu Dhabi...
Svar
9
· Visningar
1 836
Senast: mamman
·
Äldre Finns det i Sverige? Om inte - vad kan det ersättas med? (läser frukostrecept på utrikiska...)
Svar
6
· Visningar
849
Senast: skiesabove
·
Äldre Sådärja.. Nu ska jag iväg på jobbresa till Washington, USA. :up: Kommer jobba hela dagarna men kommer troligen kunna få två heldagar...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: Capel
·
Äldre Vi funderar på att åka iväg litegrann, bara familjen. Det är jag sambon och dottern på 7 månader. Känns som längesen vi gjorde nåt för...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: svea
·
Äldre Hur funkar det? Jag såg en en "deal" på lets deal som ser ut såhär: Är det så går till? (Har aldrig tidigare använt mig av RUT...)
Svar
7
· Visningar
1 050
Senast: Nebraska
·
Äldre Min man tycker det är otänkbart att vi firar ett födelsedagsbarn med något sött på morgonen medan jag är uppväxt med det. I min...
2
Svar
30
· Visningar
9 395
Senast: via
·
Äldre Vilken satsdel är ordet "baka" i meningen Jag vill baka. ?
Svar
19
· Visningar
1 488
Senast: Fille
·
Äldre Vi har födelsedag idag på jobbet så jag har beställt en moussetårta till fikat i eftermiddag. Men nu slog det mig att en nyanställd är...
Svar
19
· Visningar
2 536
Senast: Zewz
·
Äldre Vill läsa/ lyssna på twilight Böckerna/ljudböckerna. Men det finns en hel del olika versioner verkar det som. Vilken ordning och...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: skuggi
·
Äldre Jag är ute efter en ny kameraväska då den jag har är stor och otymplig. Finns det alls att hitta mindre lite finare till ett vettigt...
Svar
9
· Visningar
5 142
Senast: Zaga
·
Äldre Jag vet inte om detta är rätt forumdel och ärligt talat så skiter jag i vilket just nu. Spillde ett glas Loka crush över min dator...
Svar
13
· Visningar
12 733
Senast: Pegasus63
·
Äldre Har inga hästar längre så jag har försökt sälja av alla grejer. Men det är hopplöst! T.ex. ett träns i fint skick som nytt gick på...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 442
Senast: morgaine
·
Äldre Någon som har tips på hur man ska tänka på den delen?
Svar
2
· Visningar
646
Senast: lizzie
·
Äldre Som vårdprofitör behöver du inte ge barnen mat på det dagis du driver med skattepengar, du behöver inte ge de gamla vård och du behöver...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 754
Senast: TomasN
·
Äldre Jaha då ska jag sova på hotell för första gången, hade räknat med att ha med sambon men blev andra planer så åker därför upp utan honom...
2
Svar
20
· Visningar
2 494
Senast: Lejonelle
·
Äldre ... orden dvala, medvetslöshet, trötthet, sömnighet, koma? Vad är det första som ploppar upp i skallen vid de här orden? Vad är...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama