Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Som rubriken lyder, hur tidigt tycker ni det är okej att ringa till folk på morgonen? Vardag/helg? Tycker ni det är okej om personen man...
2
Svar
23
· Visningar
8 160
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Hur tänker ni kring den här typen av frågor? I GP idag kan man läsa om hur Mölndals kommun vill köra bort romer, som slagit läger på en...
10 11 12
Svar
232
· Visningar
15 198
Senast: Elinoor
·
Äldre Blev lite mycket dricka igår och jag började jobba kl 14-22 idag.. Jag drog iväg på jobb och bara spydde som en gris... Spydde mellan...
2
Svar
26
· Visningar
16 467
Senast: Bylund
·
Äldre Det blev med lite kort varsel, bestämt att Kiruna blir min arbetsplats de kommande 6 månaderna. Och jag vet iprincip inget om Kiruna mer...
2
Svar
25
· Visningar
2 477
Senast: Luleå
·
Äldre Om man ska göra egen pizza med färska grönsaker och fetaost, lägger man på allting från början eller ska grönsakerna gräddas kortare tid...
Svar
3
· Visningar
1 612
Senast: Bonita4
·
P
Äldre För mig betyder det typ att bli blixtförälskad, men jag har sett det i sammanhang som att falla raklång på marken. Jag tycker att det...
Svar
9
· Visningar
9 508
Äldre Sitter med en övningsuppgift i praktisk statistik (Ej tenta). Har kört fast på en fråga, och tänkte se om någon här kan hjäpa mig...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: Jeffery
·
Äldre Brukar ni ge pengar/mat till tiggare? Varför/varför inte? Hur mycket, om ni ger pengar? Jag har länge "vägrat" ge något för tänkte att...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
17 989
·
Äldre Åh, det är nog länge sen jag mådde så dåligt över något som detta jävla körkort. Teorin blev godkänd på första försöket men imorrn...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 343
Senast: Houdinie
·
Äldre Finns det någon möjlighet, att till rimligt pris jämföra fingeravtryck på något slags kompetent labb i södra sverige? SKL antar jag bara...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: honung
·
Äldre Att få jobb verkar helt omöjligt innan körkortet är klart. Har gjort tamefasen ALLT känns det som, 1 intervju har jag varit på och det...
Svar
8
· Visningar
1 692
Senast: lisa412
·
Äldre Jag har kandiderat till en styrelsepost som jag väldigt gärna vill ha. Valet kommer att ske på torsdag och vi är två som slåss om...
Svar
8
· Visningar
764
·
Äldre Jag slöläste på ett annat forum och blev både förbannad och förfärad över att så många personer verkar anse att det inte bara är ok utan...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
24 858
Äldre Jag har haft DN i mitt liv i nästan 40 år. Så fort den kom på nätet började jag läsa den där också. Som prenumerant får man längre...
Svar
10
· Visningar
1 616
Senast: Zaga
·
Äldre Jag vill ha tips på goda smoothies :) De flesta recept jag hittar innehåller banan, kan man ersätta det med något annat? (som faktiskt...
Svar
9
· Visningar
819
Senast: Mirre
·
Äldre Är det engelskt ordspråk? Rent översättning vadå "tredje hjulet"? Citat: "that awkward moment when you don't realise you're the third...
Svar
14
· Visningar
5 333
Senast: Immer
·
Äldre De två männen som valde att forcera bommarna vid hjulstabron hade inte bara stulit bensin. De körde ett oskattat o oförsäkrat fordon...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
12 707
Äldre Jag ska flytta första maj och funderar på det här med flyttstädningen. Det är nämligen så att vi har en inglasad balkong som glaset är...
Svar
4
· Visningar
8 046
Senast: Eloise
·
Äldre Eller vad man nu ska kalla det, någon som vet var man kan hitta det? Gärna med fickor och dragkedja. Eller är det enklare och...
Svar
2
· Visningar
3 785
Senast: Mirre
·
Äldre Jo det är så att vi ska ha en studentskiva med filmtema och jag har inte den blekaste aningen på vad jag ska klä ut mig till... Jag...
Svar
0
· Visningar
1 319
Senast: Shy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?