Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Tycker att frågan om vad man ska äta till frukost som man håller sig mätt på kommer rätt ofta här, så jag tänkte dela med mig av vad jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 037
Senast: Freyja_bus
·
Äldre Jag har senaste året hamnat i en dålig rutin av lite för kostsam vardagslyx. Jag är en riktig livsnjutare och tar varje tillfälle att...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 802
Senast: nexxa
·
Äldre Jag letar efter ett program till datorn som man kan spela in skärmen med. Tanken är att spela in lite videos när jag testar olika...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: Saeta
·
Äldre Hur sjutton ska jag skydda mig från det här?? Influensan härjar vilt i familjen, nästan alla är däckade i hög feber. På onsdag åker jag...
Svar
8
· Visningar
1 068
Senast: GotAsecret
·
Äldre Jag och pojkvännen har en bytesannons ute ang. lägenhetsbyte. Vi har inte fått ett enda vettigt svar och jag funderar om det kanske är...
Svar
4
· Visningar
676
Senast: pepp
·
Äldre Vad har alla här för solglasögon? Lägg gärna upp bilder!
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: Niyama
·
Äldre Har lyckats tappa bort mitt leg och behöver kunna identifiera mig för en flygresa (inrikes) på tisdag. Kan man få ett tillfälligt leg...
Svar
17
· Visningar
3 470
Senast: Boj
·
Äldre Om drygt två veckor åker jag till stockholm för att möta upp min mamma. Det blir vid lunchtid, så jag skulle gärna vilja få lite tips på...
2
Svar
25
· Visningar
1 965
Senast: nyttnick
·
Äldre Sedan barnsben har jag tacklat de flesta obekväma situationer med ilska och snarlika känslor som tjurighet, surhet, reservation och...
Svar
11
· Visningar
1 890
Äldre Jag behöver hjälp med en film som jag såg för ett antal år sedan. Det handlade om en ung tjej som var inlåst på psyket och den manliga...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: amalia
·
Äldre Nu är det ev så att vi för första gången funderar på att köpa en såpass ny begagnad bil att den har kvar nybils/vagnskadegarantin...
Svar
1
· Visningar
720
Äldre Jag är rätt ny på Tradera. Hittills har alla mina köp funkat väldigt bra. Nu vann jag en auktion i torsdags kväll på en jättefin...
2
Svar
31
· Visningar
6 354
Senast: Angelina
·
Äldre Jag minns inte vad den heter! Det är en bok med olika danser, bilder och instruktioner. Tex vet jag att det är någon sida med...
Svar
0
· Visningar
448
Äldre Hur lossar man runda bultar som jag har på mitt sprillans nya Böckmann-släp? Jag vill inte använda polygrip eftersom jag då förstör dem...
Svar
9
· Visningar
1 115
Äldre Hej nu behöver jag er hjälp.Har kommit i en mycket ond cirkel där inget är kul tappat livsglädjen.Går i Självmordstankar.och det är inte...
Svar
9
· Visningar
1 393
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag har inte cyklat på flera år, och innan dess cyklade jag oftast bara typ 500 meter, max 2 km (till och från bussen/skolan). Nu har...
Svar
15
· Visningar
1 167
Senast: Piek
·
Äldre Kanske har ni sett denna, men om nån har missat den så måste ni se. Ett bröllop och en underbar präst :love...
Svar
7
· Visningar
2 110
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Äldre Kände att det var dags för en ny tråd med massa dumma frågor!
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
145 940
Senast: Ceta
·
Äldre Skall hålla kalas i helgen. Ev kommer en vän som är glutenintolerant, men hon var inte säker. Borde ju då ha nått att bjuda på. Men just...
Svar
19
· Visningar
1 524
Senast: Ackio
·
R
Äldre Hyr ut min lägenhet i andra hand pga utlandsvistelse och allt flyter på jättesmidigt. Har fått tillåtelse att hyra ut till augusti men...
Svar
16
· Visningar
1 734
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?