Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Äldre Åker till Paris på måndag och hittar inte passet! Behöver jag det? Enligt en googling behövs det ej MEN tydligen gills inte körkortet...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
10 841
Senast: hastflicka
·
Äldre Finns det nåt i hästväg jag inte bör missa på vår Londonresa? Butik, evenemang, turridning?
Svar
15
· Visningar
3 167
Senast: Bison
·
Äldre Jag vill ha massor av filmtips. Drama. Inte Fantasy eller i övrigt overkligt. Helst utspelat i nutid.
Svar
11
· Visningar
782
Senast: Ioxia
·
Äldre Jag funderar på att gå ur svenska kyrkan,är inte ett dugg troende,och har ingen "behov" alls att gå till kyrkan. MEN,hur blir det den...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
26 957
Senast: Lejonelle
·
Äldre Hej! Skulle någon här kunna hjälpa mig med vad detta är för päls? Det var min farmors och den har inga lappar eller info i.
Svar
10
· Visningar
2 304
Senast: Putte
·
Äldre Hej! Har letat i flera timmar nu efter en klänning som liknar den på bilden men hittar inte! Tycker att den är så fin men lite för dyr...
Svar
9
· Visningar
6 939
Senast: Andromedae
·
Äldre Som rubriken lyder: Är det möjligen någon som har koll på hur lång handläggningstid det ungefärligt normalt sett är på att få ett...
Svar
3
· Visningar
2 272
Senast: Riley
·
Äldre Vad ger det egentligen för straff att köra mot trafiken på motorväg? Spelar det roll varför det blev så? Kan man slippa straff om inget...
Svar
9
· Visningar
6 207
Äldre Någon här inne som har tips på en bra och prisvärd restaurang i Göteborg? Jag och en kompis har kommit på att vi gärna skulle vilja gå...
Svar
4
· Visningar
561
Äldre har någon här hyrt ut sitt hem genom en site, typ air bnb? jag har funderat på att göra det ett tag för att dryga ut kassan lite...
Svar
8
· Visningar
1 664
Senast: tjenixen
·
Äldre Ni som bor/äger hus blir ni stressade av det som måste göras eller har ni koll på allt? Tar ni in hantverkare för minsta lilla eller gör...
2
Svar
32
· Visningar
3 265
Senast: Pigalle
·
Äldre Tillhör egentligen ungdom, men gissar på att jag får bättre svar här :) Jag funderar i alla fall på att byta från Swedbank till...
Svar
13
· Visningar
4 584
Äldre Svarar Congeria: Med den logiken är ju det samma sak att likställa ett ofredande med att någon är attraherad av en. Skillnaden är...
2
Svar
31
· Visningar
2 334
Senast: Trani
·
Äldre Jag försöker skaffa mig framtidsdrömmar/planer, eftersom jag helt enkelt behöver något att kämpa för etc. :p Något jag kom på som jag...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Jfrelin
·
Äldre Ska ta kontakt med socialkontoret idag och är så nervös att jag håller på att bryta ihop. Någon med erfarenhet av försörjningsstöd? Vad...
Svar
11
· Visningar
2 260
Senast: yllva
·
Äldre Har väldigt kläder som jag inte använder, i fint skick oanvända eller väldigt lite använda. Inga märkeskläder. Vill bli av med det men...
Svar
8
· Visningar
7 471
Senast: Calazirya
·
Äldre Har ni börjat med pyntet nu? Vad ska ni göra i påsk? Solresa kanske? Själv flyger jag till Kreta snart 2 härliga veckor :D:bump::banana:
Svar
7
· Visningar
1 183
Äldre Det dyker upp fler och fler som skriver som småbarn pratar, är det någon ny trend? Torrisar (torrfoder) Gottisar Hundisar...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
16 279
Senast: vallhund
·
Äldre Hej! Nu känner jag lite såhär:rage: Jag får blodsockerfall mer eller mindre varannan dag:meh: igår så var det sist, men som tur var så...
Svar
7
· Visningar
1 719
Senast: GotAsecret
·
Äldre Tänkte bjuda vänner på middag i påsk - på lördag. Hinner inte förbereda någonting på fredag, så middagen skall vara lätt och snabb att...
Svar
8
· Visningar
1 267

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar