Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Flera röster höjs nu för att förbjuda hålspets-ammunitionen. Med hänvisning att den är förbjuden att att använda i krig. Det förbudet...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 154
Äldre Vilket skulle ni välja för ett par dagars semester på tu man hand i juli? Har inte varit i någon av dem, och skulle gärna vilja ha lite...
Svar
3
· Visningar
616
Senast: Boj
·
Äldre Någon som vet några låtar i det tempot? Eller någon lista på Spotify eller liknande.... Sambon buggtränade i måndags (jag var i Sthså...
Svar
4
· Visningar
618
Senast: Rie
·
Äldre En av de konstigare trådar jag startat i min blygsamma Buke-karriär, men det här är faktiskt ett problem på riktigt! (moderator får...
Svar
18
· Visningar
3 900
Äldre Ja eftersom att brösten har bestämt sig för att växa och omkretsen bestämt sig för att bli mindre så måste jag införskaffa en ny...
Svar
13
· Visningar
1 963
Senast: hvala
·
Äldre Min första sån här tråd någonsin tror jag. Min mamma fyller år om en vecka och blir då 44 år. Och jag har inte den blekaste aning om vad...
2
Svar
22
· Visningar
1 245
Senast: susanne
·
Äldre Mamma har bankerna Nordea och SE-banken och har svårt för att få ordning på det här med e-legitimation med bankerna. Det funkar inte...
Svar
19
· Visningar
1 399
Senast: ylvali2
·
Äldre Hur mycket/lite tycker ni att en bil ska vara värd för att ni ska kosta på den en helförsäkring? Min V70 köptes för 120.000 och då...
Svar
10
· Visningar
1 814
Äldre Vilken är låten som spelad i Ikea reklamen som går nu på tven?
Svar
1
· Visningar
668
Äldre Ja så var resan äntligen bokad, Spanien blir det en vecka i maj :) men vad har ni för erfarenhet av långtidsparkeringar? Bra/dåligt? Är...
Svar
12
· Visningar
2 075
Senast: Gabbi
·
Äldre Hjälp! Mamma fyller år snart och det enda hon önskar sig är några kort på sonen. Tog några i dag,men kom sen att tänka på att jag ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 217
Senast: LindgrenV
·
Äldre Hoppar hit då jag tror att ni på senior har större erfarenhet än ungdom i den här frågan :) Jag har en lägenhet jag trivs jättebra i...
Svar
14
· Visningar
1 378
Äldre @Gunnar har experimenterat lite med typsnitt nu - och med de nya, oavsett vilket av de två han väljer, så blir långa stycken lite svåra...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 147
Senast: mandalaki
·
Äldre Har fått ett ganska stort märke på baksidan av benet. I början var det bara det röda som syntes, men nu börjar det komma blått också...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: Asko
·
Äldre Åker till London imorgon tillsammans med en kompis för en liten helg semester och har några frågor som ni säkert kan svara på. Hur tar...
Svar
13
· Visningar
997
Äldre Såg "debatt" på kanal 1 förra veckan som handlade om vilka hönor som har det bäst, frigående eller i bur. Nån mer som tittade på det...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 928
Senast: Luff
·
Äldre Kan man på något sätt anonymt anmäla någon för att man tycker att den eventuellt är olämplig att köra bil, och få det testat på något...
2 3
Svar
43
· Visningar
10 226
Senast: Gimlan
·
Äldre Skyddsglaset på ena sidomarkeringslyktan på hästtransporten är trasigt. Det har spruckit och lite bitar är borta vid fästet. I övrigt är...
Svar
8
· Visningar
798
Senast: voltis
·
Äldre Ja typ iallafall ;) Det är så att jag buggar/foxar och igår fick jag lära mig att gnussa (pannorna mot varandra i foxen), tokskoj med...
Svar
10
· Visningar
1 015
Äldre Grannproblem... :( Kortfattat: Vi har ägt vår fastighet sedan 2004. Strax efter köp upptäckte vi att en del av grannfastigheten låg...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
21 469
Senast: 20032003
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar