Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den första bilden.Hjälp! Mamma fyller år snart och det enda hon önskar sig är några kort på sonen. Tog några i dag,men kom sen att tänka på att jag ska nog göra en förstoring och ge henne istället för massa små,men på vilket?
Denna gillar jag,men frågan är om VÅRAN hund tar upp för mycket plats. Om det vore mammas hund så skulle denna vara klockren dock,men det var våran linslus som kom fram...
Denna gillar jag med,så söt med sin nalle,MEN,hur kul är det att ha en baksida bara? Hon kanske vill se ansiktet på honom liksom?
Samma dilemma här,det är baksidan....
Här har vi en framsida och en glad unge,men bilden känns så.....tråkig!
Denna funderar jag också på.....
Hon älskar svartvita foton....
Om du vore mormor,vilket foto skulle du helst vilja ha en förstoring på? Eller tom en sån där i canvas elelr vad det heter...
En bild utan napp i munnen.
Napp gör sig så extremt dåligt på bild.
Jäklar vad läskiga ögonen blev... eller är det bara jag som tycker det?@Fibusen Tog mig friheten att leka lite med den sista bilden, eftersom du helst ville ha den svartvitt:
Nej, jag håller med - ögonen ser lite läskiga ut där.Jäklar vad läskiga ögonen blev... eller är det bara jag som tycker det?