Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska på en konferens om några veckor och på kvällen är det en middag. Det står att klädkoden är kavaj. Vad ska jag som tjej då ha på...
2
Svar
36
· Visningar
4 555
Senast: pulkaskurk
·
Äldre Har panik, för har inte lyckats hitta en studentklänning än och det känns som att jag har tittat igenom varenda butik i stan samt online...
2
Svar
22
· Visningar
5 311
Äldre Ja ni har väl inte missat att de har börjat visa "inför-programmen" på svt nu? Där vi får höra alla deltagare i Eurovision song contest...
Svar
14
· Visningar
1 240
Senast: voltis
·
Äldre Kära bukeorakel. Hur tar man sig enklast mellan London City airport och Gatwick om man har 5 timmar på sig att hinna med en...
Svar
1
· Visningar
590
Senast: Anna
·
Äldre Det var många år sedan jag skrev någonting här inne på forumet, men jag har smygläst en hel del. Nu har jag dock råkat ut för någonting...
Svar
8
· Visningar
1 513
Äldre Jag drivs av en önskan om att förändra världen till det bättre. Lite sådär superhjälteskomplex måhända, men jag fylls av värme och...
2
Svar
22
· Visningar
1 568
Äldre Behöver tips, erfarenheter o åsikter om ny dragbil. Krav: diesel, ska kunna dra 2 ton på BE kort. Vad skulle ni välja av följande...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 960
Senast: lil-sis
·
Äldre Så vad händer här? Förutom att det nästan är omöjligt att skriva för att sidan segar nåt så förbenat...
Svar
10
· Visningar
1 016
Senast: Lenita
·
Äldre Lite larvig fråga kanske. Men jag - som gammal tant - är lite störd av detta. Äldre kvinnor från en viss språkgrupp tar oftast aldrig...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
11 341
Senast: hastflicka
·
Äldre Fått en vänförfrågan på facebook. Jag nekade. Kollade in sidan och det verkar rätt skumt. Är det nån som vet vad det är och hur i hela...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: tanten
·
Äldre Nu börjar det bli varmt ute och därmed säger min aptit tack och godnatt och på återseende i november :p Därför vill jag gärna ha förslag...
2
Svar
23
· Visningar
2 058
Senast: Teilani
·
Äldre Hej! Jag och min pojkvän ska bo i Nyköping imorgon till söndag och ska ut och äta på kvällen. Har ni några tips på bra och mysiga...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: sjoberga
·
Äldre Har ni testat någon av dem?:d Jag har köpt hem roasted chocken och jalapeno yoghurten. Dock inte smakat dem än. Löken tyckte jag inte...
Svar
4
· Visningar
1 350
Senast: Karma
·
Äldre Min storasyster gifter sig i sommar och jag och min kära mor ska sjunga något under vigseln! Frågan är bara vad... Brudparet har väldigt...
2
Svar
38
· Visningar
11 206
Senast: zassoo
·
Äldre Någon som varit där då? Det sägs att det ska vara väldigt vackert just i Maj då allt blommar då,men hur är det med värmen? Kan man ligga...
Svar
6
· Visningar
1 551
Äldre Med den pågående humorgalan så börjar mina funderingar gå mot om inte jag/vi också borde hjälpa till. Men jag är inte alls insatt - vad...
Svar
7
· Visningar
825
Senast: alias
·
Äldre Jag har så himla svårt för siffror och ska nu för första gången dra av för att jag kör till och från jobbet. Men jag förstår inte!! Jag...
Svar
9
· Visningar
1 337
Senast: lizan
·
Äldre Tryck för att visa användning och inställningar... Vad betyder detta när det dyker upp på mob? Är det då det kan börja kost att surfa...
Svar
1
· Visningar
1 464
Senast: Andromedae
·
Äldre En tråd för lite märkliga, annorlunda nyheter! Harry har inte slagit av radion sen han köpte den. I 29 år har den stått påslagen...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama