Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De låtar jag har sjungit på bröllop är, som några redan nämnt Utan dina andetag, Gabriellas sång och Kärleksvisan. Sen har jag även sjungit Bara om min älskade väntar, Home (Edwars sharpe and the magnetic zeros), Marry you (Bruno Mars) samt I was made for loving you (kiss). De tre sistnämnda kan man ju ta i orginaltempo om man anser att det passar, eller så kan man sänka det och fylla ut med stämmor. Tror säkert att det kan bli jättefint!
Get sick soon tycker jag också är otroligt fin, och hade tänkt överraska min bror genom att sjunga den på hans bröllopsfest. Dock fick han salmonella på flyget hem från NY, där han gifte sig, och så kände jag inte riktigt att den passade längre
Min storasyster gifter sig i sommar och jag och min kära mor ska sjunga något under vigseln! Frågan är bara vad... Brudparet har väldigt svårt att komma fram till något beslut angående låtval, så vi behöver ha tips på sånger som skulle kunna passa.
Det behöver vara en låt som det går att sjunga lite fina stämmor i, men för övrigt är precis vad som helst (förutom världens mest avancerade operaarior) välkommet, nytt, gammalt, svenskt, engelskt, visor, annat...
Så ös på med förslag!
Min och sambons låt, Home. Hur framförde du den?
Jag framförde den i orginaltempo och spelade piano till också
Jag sjöng "Det finns inget finare än kärleken" med T. Ledin (fast en pianoversion i lugnare tempo såklart)Min storasyster gifter sig i sommar och jag och min kära mor ska sjunga något under vigseln! Frågan är bara vad... Brudparet har väldigt svårt att komma fram till något beslut angående låtval, så vi behöver ha tips på sånger som skulle kunna passa.
Det behöver vara en låt som det går att sjunga lite fina stämmor i, men för övrigt är precis vad som helst (förutom världens mest avancerade operaarior) välkommet, nytt, gammalt, svenskt, engelskt, visor, annat...
Så ös på med förslag!