Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Bruna och röda hjältar slår ner oskyldiga människor, krossar rutor och terroriserar. I 5 fall av 100 är de högerextrema i 95 fall av...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 011
Senast: TomasN
·
Äldre Ska jag ha petix choux eller toast till min räkröra starter?
Svar
2
· Visningar
486
Äldre Hej! Finns det någon rolig och lätt app där man kan redigera filmklipp och så. Jag är totalt inkompetent vad gäller teknik i allmänhet...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: kladdkaka
·
Äldre Det finns en tråd om konsten att skriva inlägg, nu tycker jag det behövs en om konsten att föra en diskussion. Tänker ni på hur ni...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Hedinn
·
Äldre Hej. Då min samsung är trasig och jag tycker den blev för dyr att laga så behöver jag en ny. Vill byta abbonemang så småningom och...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Emmahpemma
·
Äldre Hej Buke! Nu får ni hjälpa mig med tips hur man klär ut sig till Jack Sparrow på bästa sätt :D Kläder är väl kanske inte SÅ svårt...
Svar
13
· Visningar
3 719
Senast: cambodia
·
Äldre Har bokat en resa till Alghero :D Någon som varit där och kan tipsa om bra restauranger, sevärdheter mm? Vad rekommenderas? Vad...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: bumpo
·
Äldre Nytt humorprogram på SVT Flow. Bianca och Tiffany Kronwall som håller i det, det är samma personer som gjorde låten Så Jävla PK. Helt i...
2
Svar
21
· Visningar
1 881
Senast: Teilani
·
Äldre Jag kommer att ringa min bank imorgon men undrar om någon kan svara mig lite snabbt här ikväll :) Min gamla mor kommer att ge mig och...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 805
Äldre Någon som gått Caminon (el Camino de Santiago) och kan berätta om era erfarenheter? Tips, råd -särskilt om utrustning när man är på en...
Svar
11
· Visningar
1 651
Senast: Inglorion
·
Äldre Ja många har väl redan tagit del av artikeln http://www.expressen.se/kvallsposten/konditori-kritiseras-for-rasistiska-bakverk/ Känner...
14 15 16
Svar
319
· Visningar
21 396
Senast: Björk
·
Äldre Har inte sett nån sånhär tråd så jag tänkte att jag skapar en :) Tanken är att man ska kunna dela med sig av recept osv! Jag själv är...
2
Svar
22
· Visningar
1 970
Senast: YaHilweh
·
Äldre Vi letar hus och igår var vi o kollade på ett, med ett fantastiskt läge, men mycket att önska vad beträffar boningshuset. Bl.a var...
Svar
3
· Visningar
1 673
Senast: Lill76
·
Äldre Ja hur var det med detta... Jag funderar på att måla en tavla och skriva dit ett citat från en låttext som är hyffsat populär men får...
Svar
15
· Visningar
1 236
Äldre Läste detta idag. http://www.affarsliv.com/start/nyheter/suggor-far-fixeras-pa-forsok Jag känner att det är åt pipan om det stämmer. Ska...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 708
Senast: lizan
·
Äldre Jag har haft en Samsung Galaxy SIII mini, efter inte ens en vecka tappade jag den och spräckte skärmen... Hade trasig skärm i nått/några...
Svar
15
· Visningar
1 391
Senast: Presto
·
Äldre Jag har fått för mig att jag vill gå på krogen. Men jag har aldrig varit ute här i Stockholm. Så jag behöver tips! Helst inne i stan...
2
Svar
27
· Visningar
3 670
Senast: MissFideli
·
Äldre Jag är nyss hemkommen från USA, där vi bland annat hyrde en bil några dagar. När vi lämnade tillbaka den, fick vi ett kvitto. Som vi...
Svar
8
· Visningar
2 149
Senast: Sedna
·
Äldre Jag och min mamma funderar på att åka på något sorts familjeridläger i sommar. Det är jag (20 år), min mamma och min 12-åriga syster som...
Svar
3
· Visningar
1 438
Senast: yllva
·
Äldre Jag blir så trött... Historien upprepar sig, uppenbarligen - alltför ofta när jag hittar "något" som är bra (t.ex diskmedel, tvättmedel...
Svar
12
· Visningar
1 852
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama