Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har kattmat ute på min altan eftersom det går en vildkatt här som antagligen har ungar och jag vill hjälpa henne. Har haft mat ute...
Svar
14
· Visningar
1 864
Senast: martha
·
Äldre Eller snarare; hur tänkte de egentligen när de gjorde den här filmen? Känner ni er mer motiverade till att rösta i EU-valet nu tack...
2
Svar
35
· Visningar
2 439
Senast: Tora
·
Äldre En lite pinsam tråd. Jag har aldrig haft särskilt stor koll på politik, men jag känner att jag vill lära mig mer så jag kan göra "rätt"...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 986
Äldre Tja, rubriken säger väl allt. Hur gör man den allra godaste rabarberpajen? :d
Svar
9
· Visningar
1 450
Senast: dramatik
·
Äldre Jag tror att en brevduva har flyttat in hos mig. Den verkar van vid människor och jag har utfodrat den med hästmüsli dock har jag inte...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Marty
·
Äldre Jag tänkte hyra ett hus av en privatperson en semestervecka under sommaren, vad ska man tänka på att göra upp med uthyraren? Huset...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Thaliaste
·
Äldre Bouppteckningen är klar och inskickad. Allt är uppsagt och avslutat, begravning, advokat, sista hyran mm är betalt. Har inskription på...
Svar
12
· Visningar
2 771
Senast: Bison
·
  • Låst
Äldre Jag fick en ny uppdatering till Facebook. (Mobilapp) Tror den hette 10.0. Varför ska det ändras hela tiden, ofta till det sämre. Nu...
Svar
2
· Visningar
593
Senast: Lilla
·
Äldre Sitter och söker efter sånger till sonens begravning, men hittar inget som riktigt passar :confused: Ska vara något som passar en ung...
2 3
Svar
55
· Visningar
14 024
Senast: Texaz
·
Äldre har ni nått bra förslag vad man kan hitta på till midsommar?Som ni vet de flesta här så har ju min pappa gått bort . Han dog på...
Svar
6
· Visningar
559
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag har spenderat någon timme på youtube och kollat på videor om färganalyser och sånt. Jag har provat och provat och provat, men jag...
Svar
0
· Visningar
964
  • Låst
Äldre Ni glömmer inte att på söndag är det negerbollens dag så jag tänkte att vi kunde lista de bästa recepten på era negerbollar
103 104 105
Svar
2 082
· Visningar
88 866
Senast: Mammas
·
Äldre Om man vill samla in pengar för ett ändamål (i det här fallet en operation för en barn i ett land där människor får betala för...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Jozze
·
Äldre Jag söker en bra och stabil videokamera. Dock har jag noll koll på vad det är jag ska kika efter. Det jag ska använda den till är till...
Svar
2
· Visningar
546
P
Äldre Vänder mig till er ungdomar :) Jag vet inte vilken modell klänning som kan passa mig :( Har stor byst och extrakilon runt magen, helt...
2
Svar
21
· Visningar
3 752
Senast: prallan
·
Äldre Kanske ni inte vill tala om er egna situation men ni kanske känner någon som blivit vräkt, varför har de blivit vräkta? <-- handlar det...
Svar
13
· Visningar
1 924
Senast: Trani
·
Äldre Jag brukar inte sälja grejer över internet, därav min korkade fråga. Om jag säljer en grej och får in pengarna på mitt konto, då kan...
Svar
3
· Visningar
636
Senast: VLMF
·
Äldre Någon mer som ska dit?? :-D Tänkte vi kanske kunde kombinera med en buketräff? Någon som vill ses? Ser så enormt mycket fram emot...
Svar
7
· Visningar
547
Senast: 95johsv
·
Äldre Finns det någon här på buke som bor eller har bott i Australien under minst 6 mån?
Svar
14
· Visningar
1 837
Äldre Hej Jag vill så gärna flytta tillbaka till Torsåker men vet inte om jag klarar om att Bo helt ensam och själv. Är rädd för att jag...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: annie_cool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama