Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Omröstning Omröstning
Äldre Så har då riksdagens låtsasdomstol beslutat sig för att pricka Maud Olofsson för Nuon-affären. En prick från KU betyder ingenting för...
Svar
4
· Visningar
966
Äldre :banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana: För ett år sedan fick jag 1500:- i böter för att ha parkerat på min...
2
Svar
30
· Visningar
2 182
Senast: LindgrenV
·
Äldre Hur gör man bäst för att få bort beläggning från grytor och kastruller? Det är som det bränt fast, det brända är borta men det är ändå...
2
Svar
24
· Visningar
15 175
Senast: Trani
·
Äldre När ni handlar, vad väljer ni bort på grund av moraliska och etiska värderingar? Allt från ett specifikt märke till en specifik affär...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 465
Senast: honung
·
Äldre Häller ju på att ta itu med allt praktiskt efter sonens död, särskilt då jag insett att myndigheter mm inte får information direkt när...
Svar
12
· Visningar
2 099
Senast: Texaz
·
Äldre Vad kan jag göra med den? Hur kommer jag in? Jag har aldrig köpt en kokosnöt förut, hilfe bitte!
2
Svar
29
· Visningar
3 367
Senast: Mineur
·
Äldre Då var det min tur att posta en sån här tråd ;) Jag behöver hjälp att hitta en klänning, ska på bröllop i juni och "har inget att ha på...
2
Svar
20
· Visningar
3 200
Senast: Sleepan
·
Äldre Har ni tänkt på hur olika det skrivna ordet kan uppfattas? Hur man skriver ett konstruktivt inlägg utan att för den delen förlora sin...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 556
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Ja, vad anser ni? Är det fel att ge bort foton gratis? En bekant fotograf förfasade sig idag över vilket elände det är med folk som ger...
Svar
18
· Visningar
1 463
Senast: Ullmerkott
·
Äldre Har egentligen några år kvar innan senior men tror nog jag får bättre svar på mina frågor här. Vi har köpt ett hus 1 april privat men...
2
Svar
39
· Visningar
2 866
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Jag har inte möjlighet att ringa för tillfället, så jag börjar med att fråga här. Kan man ringa Skatteverket och få reda på vem en viss...
Svar
8
· Visningar
3 231
Senast: WBanna
·
Äldre Har hastigt och lustigt fått reda på att jag kommer att spendera 21 maj i Stockholm. Eller, jag kommer att anlända Stockholm vid...
Svar
1
· Visningar
489
Senast: Anna
·
Äldre De tightsen har allt jag söker! Hög midja, inte genomskinliga och bra material. Enda problemet är priset! Skulle vilja köpa på mig 3-4...
Svar
10
· Visningar
4 660
Senast: dotzie
·
Äldre Jag ska köpa mig en ny cykel och har siktet inställt på en hybridcykel. Har kollat lite på internet och idag varit i butik och ställt...
2 3
Svar
50
· Visningar
20 447
Senast: MiniLi
·
Äldre I somras råkade jag koppla min facebook till spotify och nu vill jag ha isär dem! Vill inte att mina facebookvänner ska kunna se vilken...
Svar
12
· Visningar
16 583
Senast: Fan of Bill
·
Äldre Fullständigt egoistisk och självcentrerad skryttråd! Jag är med i tidningen :D
Svar
10
· Visningar
1 487
Senast: LindgrenV
·
Äldre Min sambo och jag bor i norra Sverige och älskar naturen och årstidsväxlingarna men på tok för långt från hovslagare, veterinärer...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 191
Senast: canine
·
Äldre Kedjelängden alltså. Är en typiskt dogtag (bricka) och vill inte att den ska vara jättelång men givetvis inte sitta för tajt uppe vid...
Svar
6
· Visningar
16 760
Senast: cherie
·
Äldre Hur gör ni era hemmagjorda potatissallader? Jag tycker inte direkt om dom färdiga som finns i affären och försöker lagga det mesta från...
2
Svar
22
· Visningar
2 571
Senast: Lucta
·
Äldre Vilka är dina bästa respektive sämsta köp? Mitt bästa: Vinterjacka för 75 kr på secondhand, har tyvärr "vuxit ur" :angel: den men har...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka