Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Det var mycket länge sedan som jag var aktiv här. Är man välkommen tillbaka igen? :) Det har hänt mycket sedan sist, min första fråga...
2
Svar
24
· Visningar
2 322
Senast: Karma
·
Äldre Jag är en matematisk idiot. Jag läste juridik för att slippa matte - trodde jag ;) Nån som kanske jobbar med sånt här och har koll...
Svar
17
· Visningar
5 598
Senast: Alexandra_W
·
Äldre Att misstänka är en sak, att anmäla är en sak men hur bevisar man egentligen att det stämmer?
2
Svar
23
· Visningar
6 683
Senast: Penny Lane
·
Äldre Hemmet börjar bli fullt av diverse saker, och frågan är om man behöver allt? Saker som man kan behöva, men inte just nu... Jag menar...
Svar
19
· Visningar
1 034
Senast: Gimlan
·
Äldre När jag hade stopp i köksavloppet i vintras och skapade en tråd om det här var det någon som skrev något jättesmart om hur man rensar...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 583
Senast: martha
·
Äldre Har ni gjort valkompassen på SvD? Vågar inte länka ifall det inte är tillåtet att länka till tidningar. Förmodar att man hittar den via...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 869
Senast: sjoberga
·
Äldre Jag letar efter vanliga munkjackor, enfärgade i bomull/bomullsmix i BRA kvalitet. Har tidigare köpt på H&M men antingen krymper de...
Svar
17
· Visningar
1 464
Senast: snow
·
Äldre Allvetande buke! Min kompis fyller år snart och jag tänkte sätta ihop en bok till henne med användbara husmorstips och lite enklare...
Svar
2
· Visningar
730
Äldre Nån som vet var det finns såna man kan göra? Jag hittade denna...
Svar
4
· Visningar
1 186
Senast: pulkaskurk
·
Äldre Yes! Nu är biljetterna bokade till Brac i Kroatien i slutet på juli, blir andra gången för mig och sambon och vi bodde även förra gången...
Svar
0
· Visningar
616
Senast: Aliche
·
Äldre Igår hade jag ett ärende till en medelstor svensk stad. När jag kom ut från mitt ärende och skulle ta min bil så börjar en annan bil...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 203
Senast: AgentCarter
·
Äldre Sitter och klurar på vart vi ska resa i slutet på maj (numera fungerar ju de flesta sista-minuten som så att man får namngivet hotell...
Svar
7
· Visningar
867
Senast: Karfitsa
·
Äldre Visst finns det personer här inne som kan känna på sig var jag kan hitta knippan med stugnycklarna? Jag vet att jag hade dem i bilen...
Svar
0
· Visningar
490
Senast: Rie
·
Äldre Om ett tag bär det av till Barcelona, första gången jag åker dit och därför hoppas jag på få lite förslag på saker som bör ses och...
2
Svar
38
· Visningar
3 828
Senast: GoLightly
·
R
Äldre Jag vill gärna ha tips på bra restauranger i Stockholm, helst på Söder. Vi ska gå ut och äta på lördag så inget ställe med lång kö...
2
Svar
20
· Visningar
1 874
Senast: Silkisif
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Varför är det så himla modernt att var o varannan människa måste gå i det :meh:
Svar
13
· Visningar
964
Äldre En av dom saker buke är bra på är att hitta saker på små ledtrådar. Jag själv fick ge upp på denna, men försöker hjälpa en vän. Han...
Svar
3
· Visningar
580
Senast: Poisonous
·
Äldre Om lite drygt en månad bär det av på en resa med slutdestination franska rivieran, många glada människor i en bil. :D Vi har tänkt göra...
Svar
11
· Visningar
1 256
Senast: Sedna
·
Äldre Jag tänkte bjuda mina föräldrar o bror på en resa, men kan inte komma på vart.. Men har iaf önskemål! Mina och mina föräldrars önskemål...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: Mineur
·
Äldre Som rubriken säger - var gör ni av cykelhjälmen när ni ställt cykeln? Är man hemma hos någon, på jobbet eller på resturang m m är det ju...
Svar
7
· Visningar
1 217
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama