Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som tycker Cillit bang är sämsta skiten som finns. Alldeles löjligt dåligt på allt jag provat.Tacka vet jag Cillit Bang! Och MP52 möbelpolish.
Jag som tycker Cillit bang är sämsta skiten som finns. Alldeles löjligt dåligt på allt jag provat.
Alltså, de hära fläcksuddarna är magiska, kan jag konstatera efter fullgjord flyttstädning. Jag förbrukade tre paket x2 och har använt på alla tänkbara ytor och som jag sa ovan - välinvesterade småpengar.Wow! De trettio kronorna jag betalade för två timmar sedan i affären för två fläcksuddare kan möjligtvis vara bland de mest välinvesterade pengarna jag någonsin lagt ut på städutrustning. Jäklar vad effektiva de var! Fläckar som jag GNOTT på i ÅRATAL på några fönsterbrädor som inte gått bort är på en nanosekund och utan ansträngning vips borta!
Fettfläckarna på tapeterna fixade de inte, men i övrigt så kommer det vara fläckfritt här om det är så här effektivt!Tack för tipset!