Vart i Sverige ska vi flytta?

Skaraborg föreslår jag gärna:love: är väldigt fint och lagom lugnt, nära till flera medelstora städer, falköping, lidköping, skövde etc. Enda nackdelen kan väl vara blåsten om man bor på slätten. Gillar att lansbygden är så "levande" där (mycket små fina gårdar, jordbrukssamhällen etc) lite till skillnad mot småland där jag bor nu, för mycket skog och isolerat för just mig och synd att många gårdar står och förfaller:(. Men det är ju min smak bara:) Västra Götaland är:love:. Där ska jag bo när jag blir "stor" hehe:) Bor och är uppvuxen i Jönköping annars, kan hålla med om att det är fint vid Vättern.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 521
Senast: Queen
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 630
Samhälle Jag har bott i norra Sverige större delen av mitt liv. Kortare perioder har jag bott i Skåne och Göteborg, men nu funderar jag på att...
2
Svar
31
· Visningar
3 035
Senast: Halfrek
·
Fritid *Varning för långt inlägg.* Jag har separerat ifrån min sambo, flyttat in hos mina föräldrar. Mina föräldrar är världens bästa och har...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 916
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar