Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej Jag och min sambo tänkte åkta ett par dagar till Amsterdam i Augusti. Är på jakt efter lite tips på boende samt vad man bör se och...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: Rugge
·
Äldre Jag sitter här (på kvällen) med en skål jordnötsringar och ett glas grape tonic och då kommer den självklara frågan. Vad har ni som...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Stalone
·
Äldre Hej jag hoppas jag får posta detta! :) Jag och min kompis ska första gången åka upp till Stockholm ensamma, båda har uruselt lokalsinne...
Svar
14
· Visningar
1 576
Senast: Twihard
·
Äldre I sommar är jag bjuden på inte mindre än fyra bröllop! Supertrevligt på de allra flesta vis men jag oroar mig för vad jag ska klä mig...
Svar
19
· Visningar
4 262
Senast: Nenii
·
Äldre ... vad tycker vi om det egentligen? Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker det är bra eller lite fånigt. Samtidigt som jag...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 199
Senast: Sassy
·
  • Låst
Äldre Är tråden om Fitline borttagen? Och vet någon varför i så fall? :confused:
Svar
5
· Visningar
766
Senast: ullo
·
Äldre Ni som brukar förtära detta.. hur mätt blir man egentligen? Hur mycket behöver man egentligen beställa? Jag skall äta det imorgon och...
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: GotAsecret
·
Äldre Jag sitter och drömmer om vad jag och familjen ska hitta på nu när sommaren snart är här. Vi är båda lärare och är lediga från den 18/6...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Mammas
·
Äldre Allvetande buke, nu när jag gick sista kvällsrundan med hunden så är hunden väldigt intresserad av något på vägen. Till min stora...
Svar
8
· Visningar
747
Senast: Jomenvisst
·
Äldre Funderar på att åka norröver i månadsskiftet juni-juli och undrar hur långt upp man måste åka för att det ska vara midnattssol? Har...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 576
Senast: Lazy Lady
·
Äldre I dag börjar det! Det som I mina ögon är till och med större än Melodifestivalen ;) Eurovision song contest!! :banana::banana::banana...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
27 324
Äldre Nu verkar det som om pöbeln lyckats igen. Åkesson ställer in ett aviserat tal pga av gatans parlament förvägrar honom de rättigheter de...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 227
Äldre Har ni börjat samla på er böcker för sommaren? Jag har just beställt två böcker som jag dock räknar med kommer gå åt redan när de dyker...
Svar
4
· Visningar
636
Senast: Jerseyite
·
Äldre Har ni några favorit recept på smoothies? :) Gärna mättande som funkar till frukost som man står sig länge på. Mvh...
Svar
5
· Visningar
663
Senast: lulski
·
Äldre Nu vill jag ha tips på era bästa köp vad gäller förvaring av torrvaror i skafferiet. Vill ha följande: Olika storlekar, skall finnas...
Svar
14
· Visningar
2 644
Senast: Sedna
·
Äldre Kom att tänka på ett band som jag lyssnade på i mitten av 80 talet ungefär. Eller de hade en bubblare med på Trackslistan tror jag det...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: em-pirre
·
Äldre Sitter minst sagt lite i skiten just nu då vi ska upp till GBG i helgen (mannen ska springa varvet). Planen var att i vanlig ordning...
Svar
14
· Visningar
1 516
Äldre Någon som vet en bra sida där man kan ladda ner engelskspråkiga e-böcker? Och hur funkar det? Måste man vara medlem eller hyr/köper man...
Svar
1
· Visningar
485
Senast: Mammas
·
Äldre Sönerna hittade hönsens ägg-gömma igår, där fanns 20 ägg som vi inte har minsta aning om åldern på. Finns det något sätt man kan avgöra...
Svar
17
· Visningar
1 790
Senast: ameo
·
Äldre Hej! Lite panik här! Stor big-time 60-års fest ikväll och av olika anledningar den här veckan ser jag ut som jag har blivit överkörd av...
Svar
10
· Visningar
1 685
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama