Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Min brors födelsedag närmar sig och jag har ingen som helst aning om vad jag ska ge honom i present. Han arbetar som, eller han snarare...
Svar
8
· Visningar
4 390
Senast: aiquen
·
Äldre Vad gör att folk inte får ändan ur vagnen för att gå och rösta? Och vad kan man göra åt det?
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 834
Senast: Jerseyite
·
Äldre Har ni något tips på en fysisk affär som har sport-bh:ar i större storlekar (F och större)? Antingen någon kedja som finns lite...
Svar
5
· Visningar
624
Senast: vindvissla
·
Svar
2
· Visningar
547
Senast: cambodia
·
Äldre Är det någon här som har en elcykel? Är ni nöjda? Hur är det att cykla med en sådan?
Svar
11
· Visningar
1 661
Senast: kolblakkur
·
Äldre Andrea Lundqvist har gjort en låt om rasism i Sverige...
Svar
2
· Visningar
452
Senast: Mirre
·
Äldre Behöver lite råd och input rörande bil... Äger just nu en VW Polo årsmodell -99 Köpte den kontant för ca 14000:- för ca 8 månader...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 449
Äldre Jag och dottern ska åka till Arlanda och vi kommer att spendera en dag och en fm där. Var kan man bo billigt och vad kan man roa sig...
Svar
15
· Visningar
1 206
Äldre Jaha, yngsta sonen tar studenten om ca 10 dagar, och vet inte alls vad han önskar sig (fyller dessutom år fem dagar senare..) :crazy...
2
Svar
24
· Visningar
3 184
Senast: Texaz
·
Äldre Det är dags för oss att köpa nya solsängar till altanen, och jag vill gärna ha tips på era favoriter! Och sådana som man ska undvika...
Svar
0
· Visningar
656
Senast: Trissa
·
Äldre Vad händer när EU kritiker svämmar över? Vad händer med EU??? Kommer länder att lämna EU nu :confused:?
Svar
7
· Visningar
661
Äldre Min mobil dog "spruckna-display-döden" och nu kämpar jag med en samsung x-cover som inte faller mig i smaken. Budgeten för en ny är inte...
Svar
13
· Visningar
867
Senast: Ninnurur
·
Äldre Var kan jag hitta en riktigt sjysst sverigetröja? Inte nån ful matchtröja utan lite mer piket kanske? Blå-gul och gärna stå Sverige på den!
Svar
5
· Visningar
2 752
Senast: Murray
·
Äldre Min kompis och jag diskuterade ett barnprogram häromdagen och vi håller på o bli galna för vi kommer inte på vad det heter... vi vet...
Svar
3
· Visningar
1 367
Senast: silversoft
·
Äldre Finns det nutida folketymologi? Eller är alla så språkkunniga att det inte behövs? Det enda hyfsat moderna jag kommer på är Lypsyl -...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 261
Senast: Anna
·
Äldre Försöker hitta vilka år Gipsy Kings har spelat i Sverige. Det hjälper inte att googla för det är bara senaste turnén som kommer upp och...
Svar
3
· Visningar
559
Senast: Zaga
·
Äldre Vad säger lagen om ambulanshelikopter som landar i hästhage? Får man ersättning som djurägare om det uppstår skador till följd av att...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
13 881
Senast: Dandylinn
·
Äldre Hur gör jag det lättast? En i samma stad och en åtskilliga mil bort.
Svar
12
· Visningar
2 903
Senast: LilaTiger
·
Äldre Eftersom min bil i söndags bestämde sig för att dö så måste jag tämligen akut, typ senast söndag, köpa en ny. Vilka andra märken har...
2
Svar
20
· Visningar
1 560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Ännu en kvinna
  • Matlagning med en hand?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat