Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror du känner en som producerar slaktkanin? Som kycklingalternativ menar jag....Ja Siljanslax kan ju passa bra då han gillar närproducerat :-) Ännu bättre kanske om jag kollar med laxodlingen nästgårds, har jag inte ens tänkt på!! Därtill lokal rostbiff, blir ju helt perfekt! Kycklingen kan jag ju skippa
Självklart !!!
Jag instämmer i Vår kokbok, den är alltid i köket, de andra kokböckerna får bo i ett annat rum och bara komma in i köket när jag ska göra ett specifikt recept, Vår kokbok tar upp allt från att koka vatten till betydligt mer avancerad matlagning med tydliga instruktioner.Håller med @Ninnurur, Vår kokbok är riktigt bra för en nybörjare men även när man lärt sig lite mer. Jag föredrar den över Rutiga kokboken.
Jag är rädd för att Vår kokbok är lite för mastig för honom även om jag håller med om att den är rena bibeln i köket Ska se om det finns någon "lättar" variant med enkla recept, mer lättläst alltså.Jag instämmer i Vår kokbok, den är alltid i köket, de andra kokböckerna får bo i ett annat rum och bara komma in i köket när jag ska göra ett specifikt recept, Vår kokbok tar upp allt från att koka vatten till betydligt mer avancerad matlagning med tydliga instruktioner.