@cirkus Nej, alltså, varför ska jag ändra röst bara för att du kommer med en förklaring? Det som fick mig att reagera och rösta på var dels att du insisterade på att jag röstade med en förklädd BOP dag 1, och dels för att du misstolkade detta "Jag var ju den som "först" röstade på Habina, efter hennes röst på mig."
Jag kan även tycka det är lite märkligt att du, trots att flera kommer in och tolkar till dig vad det jag skrev (antagligen) betydde, så verkar du strunta i det. Så du sväljer uppenbarligen inte allt som du får förklarat, men du vill att jag ska göra det?
Jag tycker faktiskt även att din teori mot mig nu är lite sådär. Att du först skriver att jag verkar misstänkt för att jag "försvinner" och sedan "kvickt kommer tillbaka" (eller liknande som du skrev). Sedan ändrar du det till att mitt svar till dig ang. ditt förklarande inlägg är lite flyktigt/yada yada.
Du kan såklart tycka att jag verkar smygande eller vad det var för ord du använde. Men jag tycker det är märkligt att du läser slarvigt, och även om du dragit dig tillbaka angående teorin gällande min "förklädda BOP", efter massa upprepningar från mig och andra, så känns det inte som en anledning för mig att släppa på misstankarna. Och inte heller tidigare då, fast jag kom tillbaka i god tid innan DL. Tycker även det är märkligt som sagt med teorin om att jag är "smygande" (medveten om att du inte använde det ordet) för att jag försvinner ibland och sedan kommer in och producerar fler inlägg. Typ som de flesta gör, försvinner och kommer tillbaka. Ingen sitter ju vid leken 24/7.
Hade du istället skrivit direkt att du tyckte det var märkligt att jag skrev ett "yada yada"-inlägg som svar på ditt förklarande, så hade jag kunnat förstå att du misstänkte mig mer. Men inte för att jag inte är vid leken 24/7. Eller är det kanske så att du misstänker mig för att jag inte drog tillbaka min röst, efter att jag svarat på ditt förklarande inlägg?