Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Snyggast bordet borde väl passa hos Bläckis ;) För er andra j´kanske det finns andra alternativ...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 289
Senast: Anna
·
Äldre Jag ska vara kvällsledare för ett läger för tjejer med väldigt mycket fokus på genustänk osv. Ett förslag på aktivitet är att vi har...
Svar
14
· Visningar
1 758
Senast: GotAsecret
·
Äldre Det kom upp i någon tråd ifjol att de skulle spela Nils Holgersson även denna säsongen. Var det någon annan som hade tänkt att se den...
Svar
2
· Visningar
471
Senast: Skjøldur
·
Äldre Hej Buke. Det finns säkert många här som tyvärr har erfarenheter av dödsbon. Och jag har en liten fråga till er och hoppas att ni kan...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Sonic76
·
Äldre Får man lov att gnälla lite på sin situation? Vet att det finns andra som har större problem än mig, men vet inte vad jag ska göra. Hela...
Svar
1
· Visningar
553
Senast: AgentCarter
·
Äldre håller i kylskåp? Varit fryst och nu legat i kylen i över 2 dagar. Svårt att smaka av den innan tilllagning och jag vill inte få upp...
Svar
5
· Visningar
10 467
Senast: _Elly_
·
Äldre Vad har ni för solsalvor, solsprayer? Har ni en speciell för ansiktet? Vart köper ni dem och vilket märke är det?
Svar
9
· Visningar
887
Senast: Anna
·
Äldre Jag känner mer och mer att jag vill engagera mig mer politiskt. Mer på rikigt. Nu är jag relativ säker på vilket parti som skulle kunna...
Svar
7
· Visningar
733
Senast: Riley
·
Äldre Jag har aldrig varit i Malmö. Funderar på att dra dit en helg snart, med man och barn (8 och 11 år gamla). Vad ska vi göra, vad ska vi...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: systeryster
·
Äldre Ja, vad är det bästa för DIG med buke?? För mig är det alla kloka människor som ger råd, ibland peppande, ibland inte alls det jag VILL...
2
Svar
37
· Visningar
1 928
Senast: fryckan
·
Äldre Är så att jag fått en lägenhet till hösten och ska då dela den med någon, eventuellt en kompis eller någon annan "random person". Har...
Svar
15
· Visningar
4 754
Senast: lovely_piff
·
Äldre Är det någon bukefalist som varit där? Jag är lite nyfiken efter ha råkat på att läsa några böcker om landet i lite olika tidsepoker.
Svar
13
· Visningar
881
Senast: Humla
·
P
Äldre Vilka ska dit??? Jag iaf! :banana:
Svar
7
· Visningar
693
Senast: Explorer
·
Äldre Jag ska på utklädningsfest med temat "Bad Taste" nästa helg och behöver lite hjälp att brainstorma! Jag vill inte bara ta på mig det...
2 3
Svar
40
· Visningar
12 897
Senast: Lillelorden
·
Äldre Vilka har sökt och vad har ni för betygssnitt?
Svar
1
· Visningar
562
Senast: Barbabelle
·
Äldre Min kompis fyller år imorgon och jag vill gärna hitta på någon aktivitet vi kan göra tillsammans :) Vi båda bor i Stockholm men kan ta...
Svar
2
· Visningar
615
Senast: Idas
·
Äldre Såg detta på Facebook. *klia sig i huvet* Nr 1 är rätt enkel men nr 10?? :confused: O_o...
Svar
1
· Visningar
726
Äldre Idag, i morse var jag med om nånting som fick min mage att vända sig lite... Skulle åka till jobbet, vid halv sju. Skulle titta till...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 615
Äldre Vänder mig till allvetande buke. Har lyckats kladda svart nagellack på en VIT klänning... Fläcken stor som en 5a typ. Finns det något...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: gillaj
·
Äldre Kör lite filmkväll med mig själv idag med gamla filmer. Har sett Rännstensungar och tittar på Mask nu, men sedan då? Någon mer ni kan...
Svar
4
· Visningar
448
Senast: Kibani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits