Bad Taste tema

Sv: Bad Taste tema

Var ute på stan & letade outfit idag, det blev en supertight leopardklänning, cerise tights och turkos ögonskugga :D Ska köra rosa läppar och helvåfflat hår till det, kommer bli fab!
Dock tänkte jag ta ett par snygga skor, har inga fula och jag tyckte det var trist att lägga flera hundra på ett par fula skor haha! Ska posta outfitbild när jag gör mig iordning imorn så får ni avgöra om jag lyckats ;)

Om jag hade velat handla fula skor hade dessa lätt fått toppa outfiten:
hmprod

Ta på dig ngt från Desigual, Odd Molly, St Tropez eller likn ;)
Självklart fejknaglar och hårförlängning till det. Då blir det tacky men inte alltför "utklätt"

Senast ändrad av en moderator:

Smaken är som baken, jag älskar odd molly!
Tycker det är bättre att köra all in, det är ju en utklädningsfest, och jag är inte ute efter att "pika" eller att nån på festen ska ta illa vid sig, så min outfit kommer nog inte gå att misstolkas :)

Riktigt mörk foundation i ansiktet som kontrasterar fint mot övrig synlig hud är ju stiligt! Bör kombineras med sönderplattat och sönderblekt (gult) hår, gärna med uppenbart fejkad hårförlängning, för bästa effekt.

Jag kopplar ju "bad taste" lite till John Waters filmer, så jag hade ju lätt klätt ut mig till Divine (med pluspoäng för att man fixar det höga hårfästet då):

pf120507.jpg

Låt oss konspirera ihop någonting när vi hänger. Om typ TVÅ VECKOR. :up:

Förfaaaan. Måste haft dödstråkigt och scrollat tillbaka tusen sidor? Mvh har inte enbart dålig smak utan också dålig koll

Plus ang. det citerade. Jäävlar vilket superhäng!! Och konspirera inte om mig när ni hänger, DÅLIG STIL. :mad:

Förfaaaan. Måste haft dödstråkigt och scrollat tillbaka tusen sidor? Mvh har inte enbart dålig smak utan också dålig koll

Plus ang. det citerade. Jäävlar vilket superhäng!! Och konspirera inte om mig när ni hänger, DÅLIG STIL. :mad:
Hahaha, ja du måste ha scrollat som faaaaaaan.

Och du - superhänget takes place i Göteborg. Det du!

Liknande trådar

Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 870
Senast: SiZo
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 075
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 162
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar