Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska under en lördag befinna mig i en byggnad på mynttorget i Stockholm och måste parkera min bil någonstans, så nära som möjligt...
Svar
4
· Visningar
1 413
Senast: Görel
·
Äldre Jag har en havererad bil. Medan verkstaden kollar den funderar jag desperat på om jag måste skaffa en annan... En fråga jag aldrig...
2
Svar
30
· Visningar
4 012
Senast: Estivuz
·
Äldre Ska till New York nästa vecka, och då lär det bli lite shopping som ni nog kan tänka er. Ska till Island innan dessutom så har ganska...
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: Jerseyite
·
Äldre Letar efter ett rosa brottarlinne, men det verkar som att jag är lite för kräsen för de internetsidor jag kan, och på orten finns i...
Svar
1
· Visningar
390
Senast: Zewz
·
Äldre Kära kreativa bukefolk! Jag ska på maskerad nästa helg. Temat är "Hjälp! Jag kom visst fel...". Vi har noll inspiration och behöver...
Svar
18
· Visningar
101 088
Senast: em-pirre
·
Äldre Om en vecka åker jag och sambon till Venedig. Vi kommer dit tisdag förmiddag och åker hem lördag mitt på dagen. Vi har bokat hotell som...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: Tassetass
·
Äldre Hur spenderar man en heldag i Västerås, om man inte är intresserad av shopping? Hunden ska opereras i morgon och det känns lite onödigt...
Svar
9
· Visningar
867
Senast: Texaz
·
Äldre Håller på att pynta cupcakes för stunden. De ska dessvärre inte serveras förrän imorgon kväll. Men var ska man ställa dem över natten...
Svar
5
· Visningar
1 981
Senast: Andromedae
·
Äldre Ska på utställning med hästen i helgen och behöver mattips. Maten ska ätas kall och gå relativt snabbt att plocka fram och slänga i...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 092
Senast: hastflicka
·
Äldre Befinner mig just nu i Spanien och imorgon ska vi åka till marbella för lite shopping. Jag har fått för mig att topshop finns där...
Svar
6
· Visningar
506
Senast: Sleepan
·
Äldre Hej Vet att ni här på Buke brukar vara bra på att hitta saker och undrar om ni skulle kunna hjälpa mig att hitta en viss typ av bild...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: millan10
·
Äldre Planerar att vandra från fredag till söndag nästa helg. En minisemester med min stora dotter och två hundar. Vill gärna gå vid kusten...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Lejonelle
·
F
Äldre Som sagt, en kaja fastnade igår i en väns skorsten, långt ner, nära öppna spisen. Hur gör man för att rädda den? Snabba svar vore...
Svar
4
· Visningar
1 756
Senast: Sleepy
·
  • Låst
Äldre Ytterligare en tråd är full och dags för en ny. Släng in bilder på er alla ni fina bukare :love: Själv bjuder jag på en inte så fager...
98 99 100
Svar
1 994
· Visningar
238 229
Äldre En kille som testar olika sätt att träna på, bland annat bodybuilding och yoga. Vad heter det? Och vilken kanal går det på?
Svar
2
· Visningar
442
Äldre Har praktik på Murberget i Härnösand. Tänkte att det kunde varit trevligt att hälsa på en och annan brukshästmäniska i den här delen av...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: ptr
·
Äldre Hej! Behöver lite råd. I juli är vi - mannen, sonen och jag bjudna på bröllop i Tyskland. Det är min brorson som gifter sig. Vi är...
Svar
2
· Visningar
709
Äldre Min mamma med rygg och knäproblem är på jakt efter riktigt lätta skor att promenera i. Gärna med bra stötdämpning och lätta att få på...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Mirre
·
Äldre Jag och mor min tänkte åka iväg i början på september, 5-7 dagar. Ett relativ billigt resmål där maxbudget ligger på någonstans runt...
2
Svar
24
· Visningar
1 766
Senast: Tousse
·
Äldre Vad är bäst att göra med pengar utomlands? Växla i Sverige och ta med?? Betala allt med kort som vanligt?? Ta ut pengar på plats i deras...
Svar
9
· Visningar
907
Senast: Tousse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama