Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hur installerar man denna till sin mob och vart ifrån?
Svar
1
· Visningar
536
Senast: Korven
·
Äldre Hej :) Skulle någon som kan lite spanska vilja hjälpa mig och läsa igenom en text? Jag har den både på svenska och spanska, så om något...
Svar
0
· Visningar
2 110
Senast: Supersalt
·
Äldre Blir troligen Bali i sommar,men känner mig osäker - vart på ön vill vi bo? Vill ha restauranger och folkliv, måste inte vara ösigaste...
Svar
7
· Visningar
1 278
Senast: startpompe
·
Äldre Vill ha tips på fina, lantliga kyrkor i Stockholms län eller angränsande, typ Sörmland, Uppland osv. Gärna mitt ute i ingenstans och...
2
Svar
21
· Visningar
1 978
Senast: Elisha
·
Äldre Tyvärr har BBC Nordic plockat bort EastEnders från tablån, och jag vill verkligen se det!! Nån som vet om det går att se online...
Svar
6
· Visningar
2 814
Senast: MissFideli
·
Äldre Hur är det nu med efternamnsbyte till ett egenskapat efternamn, är det någon som vet? Jag har hittat följande hos PRV: Hur är det om...
Svar
0
· Visningar
844
Senast: _Charlotte_
·
R
Äldre Grymt självutlämnande tråd men here we go. Ska gå på mitt första bröllop här i sommar och känner bara SUCK och STÖN över detta pga vad i...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
23 238
Senast: fejko
·
Äldre Blev för någon vecka sedan uppringd av någon som ville sälja olycksfallsförsäkring och detta skulle då vara en kompletterande försäkring...
Svar
7
· Visningar
645
Äldre Efter så många år som jag gått och inte gjort något alls. Efter all väntan på hjälp. Efter oändligt många försök att passa in, försöka...
19 20 21
Svar
400
· Visningar
27 153
Senast: et_flickan
·
Äldre Vad får man göra som sjukskriven? Finns det några regler sas för det? Kan man tex åka till affärer och liknande om man är sjukskriven...
Svar
5
· Visningar
695
Senast: GotAsecret
·
Äldre Jag ska köra upp för B96 i slutet av juni och närmsta som fanns var typ 25 mil hemifrån. Men eftersom jag behöver det så var det bara...
2
Svar
20
· Visningar
3 392
Senast: toughcookie
·
Äldre Har någon här beställt från Sheinside någon gång? Är det extremdålig kvalitet? Hur lång tid tar det att få grejerna?
Svar
1
· Visningar
1 029
Senast: VLMF
·
Äldre Jag har ett speciellt ljus där alla fästingar jag plockar får avsluta sina dagar. Min sadistiska sida får utlopp när det knastrar till...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 188
Senast: sdman
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Med risk för ännu en valtråd.. Står själv och stampar lite mellan V, PP och F!. Har sjukt svårt att bestämma mig! Hur tänker ni? Kommer...
28 29 30
Svar
581
· Visningar
37 629
Senast: sdman
·
Äldre Jag är förmodligen hopplöst o-medemedveten och totalt ute. Jag är nämligen på jakt efter typ mörkt smaragdgröna kläder, och hittar noll...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: _Charlotte_
·
Äldre En vän har överfört pengar från sitt swedbankkonto till mitt handelsbankenkonto klockan 20:00 idag. När kommer jag ha pengarna på mitt...
Svar
1
· Visningar
575
Senast: Sonic76
·
Äldre Nu är listan över årets sommarpratare klar. Vad ser ni fram emot? Börjar starkt med Timuktu den 21 juni. Tror också att IngaLill...
Svar
6
· Visningar
621
Senast: Nebraska
·
Äldre När vi var å handlade så stog jag å läste på honungsburkarna. På etiketten står det på några st GE honung. Vad står GE för?
Svar
16
· Visningar
2 008
Äldre På grund av hutlösa utgifter förra månaden och denna månad har jag nu hål rakt igenom plånboken, och det är 27 dagar kvar till nästa lön...
2
Svar
32
· Visningar
3 076
Senast: Lillgrådis
·
Äldre Finns det något sätt att få bort målarfärgsfläckar från kläder utan att förstöra kläderna också? Våra barn kommer då och då hem från...
Svar
5
· Visningar
2 698
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits