Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har lite panik då jag ska på bröllop om två veckor och fortfarande inte har en klänning. Temat är lila och jag tänkte ha en lila...
Svar
19
· Visningar
7 876
Senast: Mirre
·
Äldre Någon som har lust att hjälpa mig med förslag på låt ;) ? Jag ska vara utklädd i bikini med snorkel och hästen ska ha en hajfena på...
Svar
5
· Visningar
655
Senast: honung
·
Äldre Den här lilla bukaren ska ut i stora vida världen, ska till Kina och Australien och undrar nu om det är lönt att skaffa ett ISIC...
Svar
2
· Visningar
569
Senast: emlem
·
Äldre Igår natt så hörde jag en fight mellan en fågel och något rovdjur. Rovdjuret lät ungefär som ett barn som leker tiger och ryter "raaaw"...
Svar
8
· Visningar
1 305
Senast: Asko
·
Äldre Det var länge sedan jag flög och trots läsande på norwegians hemsida så är jag lite fundersam och hoppas ni har svar! :) Smink...
Svar
8
· Visningar
2 369
Senast: Amha
·
Äldre Jag vill ha ett eget hus någon gång så småningom, men i Stockholms län där jag bor nu kommer jag inte att ha råd, någonsin. Jag kommer...
2
Svar
24
· Visningar
4 602
Senast: Jerseyite
·
Äldre Egentligen skulle den här tråden ligga på kropp&hälsa, för det ger mig nervsammanbrott. :angel: Meeen... Jag hörde en låt på radion...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: Anna-panna
·
Äldre Jag kan noll om fåglar. så jag ber buke om hjälp. Plötsligt är det fyra fåglar på min gräsmatta som jag inte känner igen. Och nej, jag...
Svar
6
· Visningar
773
Senast: LillaMy84
·
Äldre Alltså, har ni sett SDs nya film? http://nyheter24.se/nyheter/politik/769253-sd-gar-till-attack-mot-fi-med-ny-brostfilm Jag vet inte om...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
18 884
Senast: sjoberga
·
Äldre Soraya Post vill enligt vad hon själv säger (0ch hon hävdar att FI står bakom) ha en fri invandring till Sverige och EU. Hur vill hon...
Svar
0
· Visningar
502
Äldre Tänkte ta en tur till Gekås imorgon. Någon som har varit på där på Kristi Himmelsfärdsdagen och har lite koll på om det brukar vara...
Svar
7
· Visningar
1 680
Äldre Är väldigt dålig på det här med vett och etikett:crazy:.... Vem ska man tacka och hur? Skicka tackkort? Annons?? Till de som skickat...
Svar
18
· Visningar
4 646
Senast: As_Vegas
·
Äldre Någon här som har ätit på Aaltos? Eller hört något om restaurangen?
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Saeta
·
Äldre Jag ska ge pojkvännen en rostfri vattenkokare när han fyller år och jag tänkte göra ett kort med en rebus på paketet. Han håller...
Svar
9
· Visningar
2 577
Senast: pepp
·
Äldre Får man bara ersättning från ens försäkring om man har försenat flyg på väg till en desitination?? Inte på hemvägen? Jag blev försenad 8...
2
Svar
20
· Visningar
1 905
Senast: StandByMe
·
Äldre Vad var er första bil för ras och vilken ras anser ni ha den bästa bilen? Pratade med familjen om det här med bilar och insåg att min...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 638
Senast: martha
·
Äldre Ska dit om 2 veckor :) Någon som har varit där, bott på hotellet, shoppat runt, åkt båttur eller någonting annat. Snälla skriv! :D Både...
Svar
0
· Visningar
366
Senast: Delfinarie
·
Äldre Jag vet precis vad jag ska köpa, men inte vad det heter eller vart det finns. Förut fanns det på mitt citygross, men nu hittar jag det...
Svar
7
· Visningar
660
Senast: Blueberry
·
Äldre Grrrr jag är så irriterad på mig själv. Gick med på att skicka en sadel via blocketpaket vilket jag aldrig någonsin mer kommer att göra...
2
Svar
36
· Visningar
19 923
Äldre Behöver nåt nytt, vet inte riktigt vad bara. Så vad ska ni ha på stranden i sommar?
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 564
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar