Badkläder i sommar

Jag kör på mina gamla, vanliga bikinis, har några stycken jag gillar :) Har endast köpt en ny underdel:
116796-0426_2

Å vad har du hittat den underdelen? Ser ut som att den kan sitta fint. Vanliga trekntsbikini brukar liksom hänga i rumpan tkr jag.

00065165-01.jpg

Köpte faktiskt denna idag från forever 21. Men är lite osäker på om överdelen är stor nog, eller om det ser vulgärt ut. Funderade på att slänga in en bild men vill inte orsaka tuttschock :p

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
851
Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 433
Senast: Kakis
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 659
Senast: TeamLundVer
·
Tjatter Är det någon som ska jobba inom äldreomsorgen i Norge i sommar? Hur gjorde ni för att hitta jobb och boende där? Hur länge ska ni vara där?
Svar
3
· Visningar
513
Senast: Sebastian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama