@lovely_piff haha, det hade jag glömt.. eller förträngt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, såg jag ut sådär skulle jag skutta fram och slänga med håret mest hela tiden!Åh vad snygg! Och modellen är så snygg! Har en sån himla crush på henne.
@Red_Chili Jag vet inte helt. Har aldrig riktigt fattat hur bh storlekarna egentligen fungerar så har bara köpt det som passat. Fast jag minns att @AraSlei tålmodigt försökte lära mig när jag var typ femton hahaha. Så har bara köpt något, och aldrig direkt förut tänkt på mina bröst som stora. Fick hjälp på Change för några år sedan och har aldrig använt den behån för den sitter alldeles för hårt och gör ont, trots att hon i butiken hävdade att det aaaabsolut var min storlek.
@cili Ja men provade först en smal i en trekantsbikini vilket är det jag alltid haft och fick typ inte ens in halva i den. Höll på att dö av skratt i provrummet. Sedan tog jag en L och då fick det plats men det såg ju inte snyggt ut, det var bara massa tyg överallt och den såg ändå för stor ut.
@SandraW Bandeau ser inte riktigt klokt ut på mig. Trivs bäst i trekansmodell. Får väl helt enkelt bara prova mig fram. Åh suck.
@LindgrenV Den är fin men ja, lite falukorvsvarning kanske
Jag tror att du skulle va jättefin i nått sånt här: