Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vart är det godast? Är också en sucker för indiskt så vet du någon kanonrestaurang på det temat vill jag ha det också :D I stan alltså...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Bluefish
·
Äldre Hej Snäll hjälp mig att sluta med detta jag gör. Jag har tagit pengar och sånt.Jag ljuger mycket jag vet att det är fel att göra det som...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag ska börja jobba på Ultuna i höst och behöver därför flytta. Planen var först att bosätta sig i Uppsala men nu tänker jag att jag nog...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
11 925
Senast: Otter
·
Äldre Men alltså, måste man vara nån typ av data-hacker för att kunna kolla på Icefilms eller är jag bara ovanligt korkad? Hjälp snälla!
Svar
0
· Visningar
394
Äldre Vi har letat hus/gård i över 1 år, men det tycks omöjligt att hitta något som passar... Det måste ligga inom ett visst område med tanke...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 197
Senast: Smulan75
·
Äldre Jag får alltid tussar med ludd under fötterna när jag har haft strumpor på mig en dag. Det är inte bara helt nya strumpor som jag får...
2
Svar
31
· Visningar
8 422
Senast: kolblakkur
·
Äldre Jag ska övernatta en eller två nätter i stockholm i mitten av juni och skulle behöva hitta ett hotell som inte är för dyrt. Gärna nära...
Svar
1
· Visningar
376
Senast: AVB
·
Äldre Tyvärr skickade min katt ner min mobil i sin vattenskål i morse :arghh: Jag tror inte den kommer klara sig denna gång. För några veckor...
Svar
7
· Visningar
1 407
Senast: MissFideli
·
Äldre Moderaterna valde ju att avveckla djurskyddsmyndigheten 2007. Kan nån hjälpa mig att hitta vilka partier som röstade för och vilka som...
Svar
6
· Visningar
769
Äldre Vad gör ni för maträtter på köttfärs. Jag har fastnat i träsket med köttfärssås, chili con carne, köttbiffar/köttbullar och köttsoppa...
2
Svar
33
· Visningar
4 509
Äldre Var hos läkaren igår och fick konstaterat att jag har fått Borrelia. Jag som aldrig blir fästingbiten i vanliga fall! Såg inte fästingen...
Svar
0
· Visningar
597
Senast: millan10
·
Äldre Jag har tydligen kvar att betala på skatten det här året. Det känns lite surt eftersom jag är anställd och har antagit att vårt...
2
Svar
37
· Visningar
3 057
Senast: FreeLou
·
Äldre Lyssnade igår på på Radioteaterns Onkel Vanja, som jag laddat ned på mobilen. ( Vilket underbart arkiv av pjäser!!!) Hur som helst. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 384
Senast: Mabuse
·
Äldre Om man skickar ett mejl till en kommunalpolitiker, inte till hans mejladress från kommunen utan till hans mejl via partiet, är det då en...
2
Svar
27
· Visningar
1 944
Senast: Hermelin
·
Äldre Den handlar om ett tåg .......börjar sakta för att öka tempot allt eftersom till riktigt snabbt för att sedan "sakta in" igen... Någon...
Svar
11
· Visningar
878
Senast: Rie
·
Äldre Skulle behöva komma i kontakt med Jens Hult (Idol) så snabbt som möjligt, men hittar inte någonstans några kontaktuppgifter:crazy:, inte...
2
Svar
33
· Visningar
3 695
Senast: hastflicka
·
Äldre Jag och pojkvännen tänkte åka på semester i sommar, men tyvärr ha vi inte en hel vecka till övers utan ska åka typ måndag - torsdag...
Svar
11
· Visningar
853
Senast: Pancakes
·
Äldre Känner mig tvungen att starta ny tråd:p då frågan så lätt försvinner i min smörgåstårtetråd... Dallassallad finns ju att köpa lite...
Svar
3
· Visningar
5 968
  • Omröstning Omröstning
Äldre Vilken gillar ni bäst av Marabou Creamy Biscuit eller Marabou Bubbly Caramel? För mig är det dött lopp :d:d:d:d:d. Sen så är dom på 300g...
Svar
13
· Visningar
1 756
Senast: Amha
·
Äldre Hur gör ni för att få någon form av ordning på ekonomin? Organiserar ni i pärmar och lådor och har en bestämd dag i månaden som ni ägnar...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 509
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar