Hur komma i kontakt med "kändis"???

Funkade till sist (knäpp dator!!) Ska se om jag kan få någon som kan hjälpa mig få ut dem ur datorn med...:crazy:
Finns dock en del datorkunnig ai min närhet ;)
TUSEN TACK!!!!

Öppna filerna, alt. Högerklicka på dem, så borde det finnas ett alternativ för att spara dem :)
Funkade till sist (knäpp dator!!) Ska se om jag kan få någon som kan hjälpa mig få ut dem ur datorn med...:crazy:
Finns dock en del datorkunnig ai min närhet ;)
TUSEN TACK!!!!

Ja så långt är jag med, men sen.... Brorsan skulle dock hjälpa mig, han är ju ljudtekniker:p, hade visst förträngt det:o

Hittade du mappen med filerna? Om du sätter i USB:t i datorn borde det komma upp en ruta så att du bara kan markera filerna och liksom dra över dem? Annars kopiera och klistra in på USB. Kan det funka?

Ja den är helt underbar:love:
Har ännu inte fått till det men brorsan är inkopplad på "fallet" så det ska landa en skiva i brevlådan i morgon:) Litar inte på att begravningsbyrån fixar det:p, och bara MÅSTE ha med den sången. Så vacker, sorglig OCH hoppfull ändå på något konstigt sätt!!

Oh vad bra att du fatt den nu:love:

Sangen ar "not available in your country":rage: ar det nagon som vet nagot annat stalle jag kan lyssna pa den?

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 102
Senast: Sasse
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 023
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 357
Senast: Sirap
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 334
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar