Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vet jag inte hur blocketpaketet funkar, men kan det vara möjligt att köparen behållt sadeln och sedan sagt åt dig att den är påväg tillbaka till dig? Eller har du någon fungerande spårningskod?
Grrrr jag är så irriterad på mig själv. Gick med på att skicka en sadel via blocketpaket vilket jag aldrig någonsin mer kommer att göra.
Vill någon köpa något av mig så är det antingen hämta prova på plats eller via postförskott!
Nu gick jag med på detta idiotiska och missa på så sätt andra potentiella köpare eftersom det totalt nu har tagit 13 dagar sedan jag skickade sadeln och den som ville köpa den ångrade sig och skickade tillbaka den. Och fortfarande har jag inte fått den utan nu är den dessutom försenad
Åh vad dum jag är antog att skickar man efter en sadel så har man redan provat en liknande och kommer inte på när den väl kommer att den inte passar.
Och här står jag med att få betala frakten för något jag eg inte ville skicka. Hur dum får man vara?
Är det någon annan som använt sig av detta fraktsätt och har några erfarenheter av hur lång tid det brukar ta?
@Shetlandskusk
Problemet är nog lite mer komplext än så. Det är inte så lätt att hitta en passande sadel, och det är i princip omöjligt att veta om den passar utan att prova - och då behöver man oftast även provrida. Det betyder ofta att det är svårt som säljare att få sålt särskilt dyrare sadlar om man inte låter kunden prova dem. Vem vill chansa på 15000 kr liksom? Problemet blir ju då att hitta ett system som är säkert för både säljare och köpare - vilket inte är så enkelt.
@DarkInNight
Efter det är det ingen provning utan att jag är med. Då kan jag i alla fall vara med och rädda upp de värsta situationerna.