Äntligen, ÄNTLIGEN!

Exakt så här är det för mig med. Fruktansvärt jobbigt. Jag är alltid noga med att inte komma för sent. Det vill jag absolut inte. Så hellre 30min för tidig än 5min för sen. Detta varvat med att jag ibland inte förmår mig att komma iväg.

Jag var helt hopplös på att komma i tid och glömma bort tider en period. Nu är jag istället helt manisk med att komma i tid. Kan inte göra något vettigt innan jag ska iväg på något då jag är rädd att glömma bort. Det är en annan sorts stress istället så fort jag har något möte bokat. Men men hellre det än att inte komma iväg alls.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 193
Senast: MML
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 765
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka