Ja, jag kände samma sak!SDU har gjort en film också och den gav mig riktiga rysningar av obehag.
Salute to the European Youth
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag kände samma sak!SDU har gjort en film också och den gav mig riktiga rysningar av obehag.
Buhu vänstern vill inte snacka varmt om frihandel och entrepenörskap. Vad taskigt.
[QUOTE="landsbygdsbo, post: 16427125, member: 90724"
Att ta Stockholm innebär att man kontrollerar hela Mälardalen och Sverige går i praktiken ner för räkning.
En operation som låter sig göras på 24 timmar.
kritiken är väl främst den att vissa partier lägger beslag på vissa begrepp och menar att just de har exlusivitet på dessa. ord som feminism, solidaritet, rättvisa har vänstern pantsatt sedan länge. och nu menar jag pantsatt, för när man får makten visar man vad man verkligen vill göra.....Buhu vänstern vill inte snacka varmt om frihandel och entrepenörskap. Vad taskigt.
Istället för att gnälla över att vänstern inte är tillräckligt höger () så kan hon ju fylla feminism med den betydelse hon vill. Vad feminism är är inte ristar i sten. Mer än dess basala innebörd: att kvinnor är människor. Övriga detaljer är öppna för analys och debatt!
vilka valresultat har du läst?Miljöpartiet, Fi och Vänstern i topp, otippat hahaha!
vilka valresultat har du läst?
SaP blev väl största partiet, sedan kom väl mp, fi kom ju sist bland de partier som kom in......
Ja det är ju tur att resultatet avviker en aning ute i verklighetenAntagligen omröstningen den här tråden handlar om?
Buhu vänstern vill inte snacka varmt om frihandel och entrepenörskap. Vad taskigt.
Istället för att gnälla över att vänstern inte är tillräckligt höger () så kan hon ju fylla feminism med den betydelse hon vill. Vad feminism är är inte ristar i sten. Mer än dess basala innebörd: att kvinnor är människor. Övriga detaljer är öppna för analys och debatt!
SDU har gjort en film också och den gav mig riktiga rysningar av obehag.
Av någon anledning, sker det mycket sällan.
Om jag hade haft högersympatier för övrigt, så tror jag att högerns oförmåga att hantera feminismen hade varit ett av mina större politisk-ideologiska problem.
Jag tänker inte ens på de högerextrema (kd med nån form av hjärna, sd utan). Jag tänker på liberalismens svårighet med att hantera kollektivistiska teorier, såväl idehistoriskt som uppenbarligen i konkret, samtida praktik.
Jag tänker inte ens på de högerextrema (kd med nån form av hjärna, sd utan). Jag tänker på liberalismens svårighet med att hantera kollektivistiska teorier, såväl idehistoriskt som uppenbarligen i konkret, samtida praktik.
Lite samma sak med miljöpolitiken. De förlorar röstare där med.
Jag tror inte att Corazza Bildt läser den här tråden så hon känner sig nog inte förminskad av mig.Vaddå Buhu? Tillför dina Buhu något vettigt i debatten eller är det ett knep för att förminska bara?
Hon kritiserar vänsterfeminister och det får hon väl göra? Du måste inte hålla med men är allt som kritiserar tex F! gnäll?