Jag har Snurrfian som mest trolig ulvkandidat kvar enligt mitt inlägg tidigare idag:
Idahoe röstar på Snurrfian
Att hon valde att rösta på LenaH nu sist känns mest som att hon försöker förvirra oss andra. Visst kan Lena ha lurat upp mig på läktaren för att köpa korv, det har hänt förut men jag tror ändå Snurris är den sista onda.@LenaH och @Snurrfian är de jag velar mest kring. En av dem är sannolikt ulv.
LenaH har röstat på onda Artline 3 gånger i rad, vilket skulle kunna tala för henne som god. Å andra sidan skulle hon mycket väl kunna göra nåt sånt även som ond
Men jag lutar nog egentligen mest åt att det är Snurrfian som är sista ulven (om vi utgår från att de var 3 från början), jag tror lyan försökte få ut mig igår och att Artline lade en alibi röst på Mirtai när ingen av er andra goda hängde på mot mig.
Edit: tillägg att röstningen igår ju faktiskt talar ännu mer till Lenas fördel, hon borde inte lagt andra röst på Artline när vi var 3 som fått varsin. Även om lyan såklart kunde bestämt sig för att offra Artline så känns det mer långsökt tycker jag
Idahoe röstar på Snurrfian