Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är alla med på att vi kör DagDL nu? Vill ni ha NattDL direkt efter?
@qitis @fio @LenaH @Snurrfian kom igen och gör val nu alla som ska, så vi kan köra färdigt ikvällNattDL framskjuten till 21.30 (eller när jag har alla val) i väntan på val, har jag inte fått in alla val tills dess så kanske den får flyttas till imorgon.
sorry lite hundpyssel som behövdes göra! Jag är här nu! Jag kan köra på om jag överlever käket, men det skulle ju vara idiotiskt av ulvarna att käka mig. Eller jäkligt smart, då skulle förvirringen bli total!
Jag känner mig total förvirrad, jag har lenah och Idahoe som möjliga onda, möjligtvis även qitis, men Lenahs envisa röstningar på artline gör ändå att jag tror att hon försöker skapa sig ett alibi och vi övrigt glida under radarn. Så snurrfian röstar på lenah för inget har förändrats sen förra lynchen.@Snurrfian hur tänkte du där med din röst på LenaH vill jag gärna veta?
GLÖMDE? Jag trodde jag var din nya favorit att rösta påLenaH röstar på Snurrfian helt enkelt för att jag glömde göra det dl1.
DET om något visar ju på ringrostighet!