Roller kvar
Ängel
Spion
BM
Bybor (2?)
Ulvar (2?)
Så, lite tankar från igår så det är inne innan dl.
Jag blir alltid fundersam när folk godförklarar mig baserat på teorier jag inte förstår... Å andra sidan är jag usel på att läsa av röstningar, och tycker ju självklart det är rätt att se mig som god, och håller med om att det mest gynnar onda sidan att förklara såna teorier, så...
Mirtai Försökte igår ta tillbaka sin koppling mellan bollen och Artline, i ett försök att rädda Artline kanske? Misstänker mig istället. Eftersom flera tidigare tyckt att jag lagt lätta röster så undrar jag om inte mirtai försöker blåsa liv i de funderingarna för att ändra riktning på lynchen och rädda sin kollega Artline?
Baserat på utfallet på lynchen undrar jag om inte Mirtai och Snurrfian är de kvarvarande i lyan och Artline försökte ge mirtai alibi med sin röst?
Ängel
Spion
BM
Bybor (2?)
Ulvar (2?)
Så, lite tankar från igår så det är inne innan dl.
Jag blir alltid fundersam när folk godförklarar mig baserat på teorier jag inte förstår... Å andra sidan är jag usel på att läsa av röstningar, och tycker ju självklart det är rätt att se mig som god, och håller med om att det mest gynnar onda sidan att förklara såna teorier, så...
Jag förstår att min teori om kopplingen mellan artline och bollen igår väcker misstankar. Men det var verkligen ett misstag av mig, jag lästa för snabbt och kollade inte ordentligt.
Mirtai Försökte igår ta tillbaka sin koppling mellan bollen och Artline, i ett försök att rädda Artline kanske? Misstänker mig istället. Eftersom flera tidigare tyckt att jag lagt lätta röster så undrar jag om inte mirtai försöker blåsa liv i de funderingarna för att ändra riktning på lynchen och rädda sin kollega Artline?
Baserat på utfallet på lynchen undrar jag om inte Mirtai och Snurrfian är de kvarvarande i lyan och Artline försökte ge mirtai alibi med sin röst?
Jag är bara väldigt ringrostig och virrig och hade ont om tid igår...men i efterhand så tycker jag hon är skum för det typiskt ulviga med Artie är att hon blir rätt tillbakadragen som ulv och ger upp lite och där tycker jag att @Idahoe s röst på Artline idag hamnar - fint alibitänk kanske för Ida är också lite skum!
Skum så tillvida att det inte riktigt finns nån linje i teorierna (ska jag säga som inte haft så många men... ) och lite spretig.