Tiden går för fort!!
Såklart så kan Q vara ond. Men hennes teori gynnar den goda sidan.
Okey, den jag inte fattar Mao
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tiden går för fort!!
Såklart så kan Q vara ond. Men hennes teori gynnar den goda sidan.
Var det anledningen till varför du röstade på Hedinn igår? För visst röstade du på hedinn?Skriver medan jag läser, så kan komma att ändra sig lite
Läste om diskussionen om vem ängeln skyddade igår, den mellan Fio och Hedinn. Jag tänker att det kan finnas slutsatser att dra runt den. Noterar att Idahoe väljer att rösta på Fio pga den diskussionen och det gör mig misstänksam mot Idahoe. Jag såg att någon (snurrfian?) valde att inte rösta på Hedinn för att hon trodde H var ängel. Det var hon bevisligen inte, men tänk om lyan snappat det och istället försökt få ut den de trodde var ängel?
Jag röstade på Hedin igår, men knappast för att jag trodde hon var ängel! Utan för att jag tyckte hon hade en väldigt enkel röst på mig trots att hon hade mer underbyggda teorier mot andraVar det anledningen till varför du röstade på Hedinn igår? För visst röstade du på hedinn?
Jag tycker fortfarande att den som är mest skum och undvikande är @Idahoe som röstar två dagar på raken på folk som har aviserat att de inte har möjlighet att närvara vid dl och sen röstar på @Artline som jag tror är ond också men samtidigt sitter @qitis och säger att båda inte kan vara onda. Men snurrfian röstar på Idahoe eftersom jag tror mer på att hon är ond än artline just nu även om jag skulle vilja säga att båda är onda för jag fattar inte varför de inte skulle kunna vara det?
@Mirtai
Jag undrar liknande som Artline, vad menar du med det som Art fetat?
Vet inte hur mkt jag kan skriva ut...
Om man av diskussionen mellan Hedin och Fio kunde tolka in att någon var ängel kunde lyan mkt väl trott att Fio var ängel och försökt få ut henne, dvs att rösten på Fio från Idahoe kunde vara ett försök från lyan att rösta ut en misstänkt ängel
Vilken ovana!Äh vafan. Jag har ju tydligen röstat likadant i två lyncher (utan att jag kom ihåg det DL2 ) så jag kan lika gärna fortsätta. Jag tycker Artline flyger under radarn med få och aningen defensiva inlägg.
LenaH röstar på Artline
Jag vet att själva motiveringen är lite svag men jag får inte riktigt ihop det ännu och du känns mest ond.Vilken ovana!
Jag förstår att du röstar på mig men jag undrar om du ens vet hur jag spelar som god? Jag har varit riktigt duktig vissa lekar samt riktigt kass i andra lekar som god. Beroende på tid och humör.