The Wee Free Men (Ulvlek)

Skriver medan jag läser, så kan komma att ändra sig lite :)

Läste om diskussionen om vem ängeln skyddade igår, den mellan Fio och Hedinn. Jag tänker att det kan finnas slutsatser att dra runt den. Noterar att Idahoe väljer att rösta på Fio pga den diskussionen och det gör mig misstänksam mot Idahoe. Jag såg att någon (snurrfian?) valde att inte rösta på Hedinn för att hon trodde H var ängel. Det var hon bevisligen inte, men tänk om lyan snappat det och istället försökt få ut den de trodde var ängel?
Var det anledningen till varför du röstade på Hedinn igår? För visst röstade du på hedinn?

Jag tycker fortfarande att den som är mest skum och undvikande är @Idahoe som röstar två dagar på raken på folk som har aviserat att de inte har möjlighet att närvara vid dl och sen röstar på @Artline som jag tror är ond också men samtidigt sitter @qitis och säger att båda inte kan vara onda. Men snurrfian röstar på Idahoe eftersom jag tror mer på att hon är ond än artline just nu även om jag skulle vilja säga att båda är onda för jag fattar inte varför de inte skulle kunna vara det?

Var det anledningen till varför du röstade på Hedinn igår? För visst röstade du på hedinn?
Jag röstade på Hedin igår, men knappast för att jag trodde hon var ängel! Utan för att jag tyckte hon hade en väldigt enkel röst på mig trots att hon hade mer underbyggda teorier mot andra

Jag tycker fortfarande att den som är mest skum och undvikande är @Idahoe som röstar två dagar på raken på folk som har aviserat att de inte har möjlighet att närvara vid dl och sen röstar på @Artline som jag tror är ond också men samtidigt sitter @qitis och säger att båda inte kan vara onda. Men snurrfian röstar på Idahoe eftersom jag tror mer på att hon är ond än artline just nu även om jag skulle vilja säga att båda är onda för jag fattar inte varför de inte skulle kunna vara det?

Det är fio och Ida som q menar inte kan vara onda samtidigt och jag är helt med på hur hon har listat ut det och håller med henne.

Äh vafan. Jag har ju tydligen röstat likadant i två lyncher (utan att jag kom ihåg det DL2 :o) så jag kan lika gärna fortsätta. Jag tycker Artline flyger under radarn med få och aningen defensiva inlägg.

LenaH röstar på Artline

@Mirtai
Jag undrar liknande som Artline, vad menar du med det som Art fetat?

Vet inte hur mkt jag kan skriva ut...

Om man av diskussionen mellan Hedin och Fio kunde tolka in att någon var ängel kunde lyan mkt väl trott att Fio var ängel och försökt få ut henne, dvs att rösten på Fio från Idahoe kunde vara ett försök från lyan att rösta ut en misstänkt ängel

Röstlista DL3 kl 21.30

12.42 Idahoe röstar på Artline
17.33 qitis röstar på Mirtai
21.13 snurrfian röstar på Idahoe
21.17 LenaH röstar på Artline

Artline 2
Mirtai 1
Idahoe 1

Vet inte hur mkt jag kan skriva ut...

Om man av diskussionen mellan Hedin och Fio kunde tolka in att någon var ängel kunde lyan mkt väl trott att Fio var ängel och försökt få ut henne, dvs att rösten på Fio från Idahoe kunde vara ett försök från lyan att rösta ut en misstänkt ängel

Aha du tänker så.

Äh vafan. Jag har ju tydligen röstat likadant i två lyncher (utan att jag kom ihåg det DL2 :o) så jag kan lika gärna fortsätta. Jag tycker Artline flyger under radarn med få och aningen defensiva inlägg.

LenaH röstar på Artline
Vilken ovana! :p

Jag förstår att du röstar på mig men jag undrar om du ens vet hur jag spelar som god? Jag har varit riktigt duktig vissa lekar samt riktigt kass i andra lekar som god. Beroende på tid och humör.

Vilken ovana! :p

Jag förstår att du röstar på mig men jag undrar om du ens vet hur jag spelar som god? Jag har varit riktigt duktig vissa lekar samt riktigt kass i andra lekar som god. Beroende på tid och humör.
Jag vet att själva motiveringen är lite svag men jag får inte riktigt ihop det ännu och du känns mest ond. ;)

Jag tror mer att Snurrfian är skum och försökte framstå som om hon trodde på hedinn. Jag tror att hennes röst på Art skulle skapat ett alibi om Art åkt och hon skulle använt förklaringen om att hon trodde på Hedinn som ängel. För jag har mina misstankar om Art som ulv

Jag tror att bollen__ försökte signalera till Snurrfian genom att rösta på den första som röstade på en ulv, dvs rösta på mig. Jag är rätt säker på att q inte är ulv med avseende på vad jag tror hon har kommit fram till och de andra har ju åkt.

cirkus röstar på Snurrfian

men kan tänka sig att ändra om det måstes

Den enda jag lyckats misstänka såhär långt är Idahoe så jag röstar där

Mirtai röstar på Idahoe

För att jag tror hon kan vara ulv som försökte rösta ut en potentiell ängel igår

Ja det gäller väl att goda samlar rösterna nu... fan, fan.

Jag känner väl oxå att det är mest Artline som känns mest ond , tycker oxå hon spelar precis som när hon är ond avvaktande och svävande, Iallafall så behöver jag få reda på hennes roll för att placera andra så ..

fio röstar på Artline

Röstlista DL3 kl 21.30

12.42 Idahoe röstar på Artline
17.33 qitis röstar på Mirtai
21.13 snurrfian röstar på Idahoe
21.17 LenaH röstar på Artline
21.26 cirkus röstar på Snurrfian
21.26 Mirtai röstar på Idahoe
21.27 fiol röstar på Artline

Artline 3
Mirtai 1
Idahoe 2
Snurrfian 1

Artline röstar på Mirtai
Jag tror hon försa sig om att hon röstade på Hedinn igår pågrund av att hon trodde hon var ängeln (även om Mirtai påstår att det inte stämmer).

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 638
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar