aprilmaj
Trådstartare
Kom på en till: hårddra.
Jag trodde att det hette hårddra... Helt ologiskt är det inte. Men nu vet jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom på en till: hårddra.
Jag tror inte på straff. Jag tycker att du ska ha en belöning. Valfri sådan, men helst något stort och dyrt.Går det bra om jag skippar den niosvansade katten och klipper andra gräsmattan i gassande solsken som botgöring? Jag måste hinna med den innan åskan kommer.
Du är inte ensam, om man säger såJag trodde att det hette hårddra... Helt ologiskt är det inte. Men nu vet jag.
Och björntjänst och begåvningsreserven.Krokodiltårar?
Känns som allt fler använder det i bemärkelsen "gråta mycket" istället för det korrekta gråta falska tårar.
jäääättesexigt. sagt på bölängemål.@aprilmaj:Tyvärr tillåter inte ekonomin något stort och dyrt men jag ska efteråt åka till stan och plocka ut lite allerginässpray och andas är ju väldigt sexigt!
Och björntjänst och begåvningsreserven.
Alla som sett Djungelboken borde veta vad en björntjänst är.
Jamen precis! I båda fallen. Fast jag svär lite åt att begåvningsreserven är de som faktiskt är begåvade - det låter ju så kraftfullt och bra om de som inte är det.
jäääättesexigt. sagt på bölängemål.
Krokodiltårar?
Känns som allt fler använder det i bemärkelsen "gråta mycket" istället för det korrekta gråta falska tårar.
Och björntjänst och begåvningsreserven.
Alla som sett Djungelboken borde veta vad en björntjänst är.