Dessutom är detta det enda gymmet jag faktiskt sett överviktiga träna på, det måste ha att göra med tjejdelen.
Och tänk att där jag gymmar finns det allt från muskelknuttar till gravt överviktiga som tränar trots avsaknaden av "tjejavdelning"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessutom är detta det enda gymmet jag faktiskt sett överviktiga träna på, det måste ha att göra med tjejdelen.
Klart det är olika, jag skrev inte att det är så på alla gym utan på gymmen jag har varit på. Är det blandat av alla olika typer är ju det bara positivt men det är det uppenbart inte på dom gymmen jag har i närheten. Förutom detta då med tjejdelen. Så för min del hjälper det väldigt mycket med en sån del.Och tänk att där jag gymmar finns det allt från muskelknuttar till gravt överviktiga som tränar trots avsaknaden av "tjejavdelning"
Och dom tjejerna som vågar och orkar ta plats lär ju bli fler om alla andra tjejer viker av?
Vad gäller det sistnämnda så se mitt svar till Mineur.
Men får du inte göra övningar i fred och kan göra fel om det är en man som står bredvid?
Däremot håller jag med om lukten- det luktar bättre enligt min mening när kvinnor tränar.. mitt enda argument för tjejgym..
Men vem förutom ni två pratar om STRID? Är det att ta strid att säga till personalen "igår när jag tränade höll ett gäng med två killar på att vissla efter mig och stirra, det var sjukt obehagligt och ni borde kanske öka bemanningen lite".@Lillkumpula Jag tycker att det känns bakvänt att skuldbelägga varje tjej som inte orkar ta en strid för att kunna vara på gymmet i fred.
Nu vet jag inte vilka vi två är men vill du byta ordet strid mot "orka tjafsa/säga till/känna obehag/krångla" el dyl så be my guest.Men vem förutom ni två pratar om STRID? Är det att ta strid att säga till personalen "igår när jag tränade höll ett gäng med två killar på att vissla efter mig och stirra, det var sjukt obehagligt och ni borde kanske öka bemanningen lite".
Jag tycker det är lika naturligt att göra så som att ringa polisen vid misstänkt brottslighet.
Nu vet jag inte vilka vi två är men vill du byta ordet strid mot "orka tjafsa/säga till/känna obehag/krångla" el dyl så be my guest.
Min poäng är att när man folk orkar säga ifrån: Men man ska inte shamea folk som tycker att det känns jobbigt. Jag satt liksom aldrig på mitt gamla jobb och hackade på muslimerna om de inte sa något när nån idiot kläckte ur sig något puckat om muslimer. Det var uppenbart att de upplevde obehag men vem är jag att säga att de borde göra x eller y?