Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns bla en pizzeria som gör vädigt goda pizzor. Ägaren tävlar i pizzabakning :-)
Kolla om de har mörkläggningsgardiner. Vissa har svårt för att sova när det är ljust.
jobbar just nu i Kiruna och äntligen börjar det bli vår.
Finns bla en pizzeria som gör vädigt goda pizzor. Ägaren tävlar i pizzabakning :-)
Vilken?
Vart bor du?Jag röstar också för Tornedalen! Är du rädd för mygg så åk nu, tyvärr har vi ju snöhögar och mestadels bara brunt gräs än.
Där är fantastisk mat!! Rekommenderas starkt!Klimpfjäll??? vi har en underbar italiensk krog här, med boende.
* Jenny *
Vart bor du?
Tornedalen är så vackert sommartid!
Nu är vägen slungad över till Jämtsidan. 4 meter var drivorna som mest... Jag vet inte hur man länkar från Facebook annars hade jag kunnat visa en riktigt mäktig snöbild! Sväng förbi och hälsa på mej nästa gång du är i faggorna!@gillaj: Var precis upp på Stekenjokk, satan vad underbart! Vägen plogad med typ 2,5m snö på ena sidan och 1,80m på andra och 20m/s i blåst (nej, det snöade inte, vägen var på väg att blåsa igen). I'm loving it
Stekenjokk 14-05-07
Kul att du också tycker det! Har du ätit där kanske du serverats av min son... Han brukar jobba där!Där är fantastisk mat!! Rekommenderas starkt!
Nu är vägen slungad över till Jämtsidan. 4 meter var drivorna som mest... Jag vet inte hur man länkar från Facebook annars hade jag kunnat visa en riktigt mäktig snöbild! Sväng förbi och hälsa på mej nästa gång du är i faggorna!
* Jenny *
Klimpfjäll??? vi har en underbar italiensk krog här, med boende.
* Jenny *
Har inget emot en geolog eller två... Jobbar du med mätningar runt "gruvan"? Det är bara jag som har hästar året runt i byn, så det är lätt att hitta mej, de är bara att gå på lukten.... De är sällan jag äter hos Ewa, men jag är dit ibland och klappar på grisen, eller köper ägg.@kamomillo: Törs man det då som geologjävel? Vet ju att vi inte är populära hos alla Är ju ofta i faggorna eftersom särbon bor i Dorotea (Ullsjöberg).