@athena_arabians det gör jag inte alls.... Jag fattar inte hur man skickar privata meddelanden?
Men jag är nyfiken på ditt jobb här i alla fall!
* Jenny *
Men jag är nyfiken på ditt jobb här i alla fall!
* Jenny *
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är från ÖvertorneåHaparanda, det är vackert här nästan året runt. Det är väl eventuellt oktober-november som kan vara lite väl mörkt så man inte ser det vackra
Maten va helt klart värd 14mil enkel resa (vi har stuga/hus på Storön utanför Gäddede)Kul att du också tycker det! Har du ätit där kanske du serverats av min son... Han brukar jobba där!
Kom förbi och hälsa på om du har vägarna förbi fler gånger.
* Jenny *
Kolla att det är öppet bara! Franco är kvar hemma och städar och bygger om lite. Eija har farit på semester. Dom brukar ha stängt ett par veckor i maj, och efter fågelhundsjakten på hösten.Maten va helt klart värd 14mil enkel resa (vi har stuga/hus på Storön utanför Gäddede)
Vi blev serverade av kocken när vi var där Vi planerar en tur uppåt om ett par veckor och åker nog dit på mat igen då.
Tack för tipset givetvis får vi kolla att dom är på plats. Kompisen där uppe brukar ha koll ocksåKolla att det är öppet bara! Franco är kvar hemma och städar och bygger om lite. Eija har farit på semester. Dom brukar ha stängt ett par veckor i maj, och efter fågelhundsjakten på hösten.
Deras julbord är helt underbart! men det kanske är fel tid på åter för er?
* Jenny *