Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är jag ensam om att inte fatta storheten i det nederländska sömnpillret?
Nix och nopeÄr jag ensam om att inte fatta storheten i det nederländska sömnpillret?
Bör jag vara orolig?!
Närå, här är en till. Grubblar också fortfarande över det faktum att Sverige gav poäng till Polen; det har jag ännu svårare att fatta.
Vi gav Polski 2 poängVA!! Nu blir jag också upprörd - menar du att "vi" gav Polen poäng för det där????
Vi gav Polski 2 poäng
Det var ändå inte värre än låten, än sångsättet. Jag får utslag bara av tanken.Man borde ha fått ge minuspoäng!!! Hon med smörkärnan kan ha varit det värsta jag sett på TV.
Meh, jag blev förvånad att den öht var med i finalen... jag trodde att ett av kriterierna var att kunna sjunga det övriga vägrar jag ens att nämnaVi gav Polski 2 poäng
Det var ändå inte värre än låten, än sångsättet. Jag får utslag bara av tanken.
Pas de problemes. @Sasse ligger surare till när det gäller att få en jul-cammenbert!
Hehe skrev du möjligtvis det där från en iPhone eller iPad?Puh! Det känns aldrig bra ATG ligga överst på någon lista hos en moderator, oavsett vettigheten hos moderatorn
Nä du är inte ensam alls, jag fattade ingenting när den började håva in poängÄr jag ensam om att inte fatta storheten i det nederländska sömnpillret?
Hehe skrev du möjligtvis det där från en iPhone eller iPad?